اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌شمالی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی در بجنورد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌شمالی از برگزاری همایش پیاده‌روی همگانی شبکه سه سیما در بهار سال آینده در بجنورد خبر داد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی در بجنورد برگزار می‌شود

مجید جودت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه خراسان‌شمالی تنها استانی بوده که این همایش را برگزار نکرده است تصریح کرد:در این راستا قرار است تا اولین جمعه اردیبهشت سال آینده این همایش ورزشی به مقصد بوستان ملی بش‌قارداش برگزار شود.

وی اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای اجرای این برنامه ورزشی در مرکز استان در حال برنامه‌ریزی و پیگیری است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌شمالی در بخش دیگری، شمار برنامه‌های اجرا شده طی دهه فجر توسط هیئت در استان را 50 برنامه عنوان کرد.

وی گفت: برگزاری مسابقات ادارات در رشته‌های فوتسال و والیبال و همایش ورزش‌های صبحگاهی از مهمترین برنامه‌های اجرا شده این هیئت در سطح شهرستان‌ها است.

جودت همچنین برپایی مسابقات وی‍ژه بانوان، مسابقات ایستگاهی، بازی‌های رایانه‌ای، دوی همگانی، طناب زنی، جشنواره بازی‌های مهدهای کودک، همایش کوهپیمایی عمومی را از دیگر برنامه‌های محوری اجرا شده طی ایام الله دهه فجر در شهرستان‌ها برشمرد.

این مسئول در هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌شمالی حضور ورزشکاران استان در مراسم فرهنگی این ایام را برشمرد و گفت: بر همین اساس امسال نیز همچون سنوات گذشته ورزشکاران این هیئت در آیین گلباران تمثال امام در روز 12 بهمن، مراسم غباروبی مزار شهدا و راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور داشتند.

خراسان‌شمالی دارای هفت شهرستان با 867 هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/63002/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول