اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه قم:

راهیان نور سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: اردوهای راهیان نور سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی غرب به شمار می‌رود.

راهیان نور سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، احمد حسینی در حاشیه اعزام 220 نفر از دانش‌آموزان دبیرستان‌های پسرانه استان قم به اردوهای راهیان نور اظهار کرد: این اردوها فرصت بزرگی برای استفاده بهینه از برنامه‌های فرهنگی مذهبی به وجود می‌آورند و نسل چهار انقلاب می‌توانند بهترین بهره‌برداری را از این فرصت داشته باشند.

وی افزود: ستاد فرهنگی راهیان نور قم با چند کمیته مختلف از اواسط تابستان فعالیت خود را آغاز کرد و برنامه‌های گوناگونی را در چند فصل تدارک دید.

معاون فرهنگی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با بیان اینکه بیشترین برنامه‌های فرهنگی برای مدت سفر دانش‌آموزان پیش‌بینی شده‌اند خاطرنشان کرد: استفاده از راویان حاضر در جبهه‌ها به منظور تأثیرگذاری بیشتر بر روی نسل امروز از جمله تمهیدات در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: سازماندهی عوامل فرهنگی، تهیه اقلام فرهنگی به صورت بسته‌های مجزا برای هر فرد، ویژه برنامه‌های مختص اردوگاه شهید زین‌الدین و برگزاری رزمایش نظامی فرهنگی اجتماعی برای دانش‌آموزان محورهای اصلی برنامه‌های فرهنگی اردوهای راهیان نور را تشکیل می‌دهند.

حسینی با اشاره به بازدید دانش‌آموزان قمی از یادمان‌های شهدا و محل برگزاری عملیات‌های دوران دفاع مقدس گفت: این امر سبب بازشناسی ارزش‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع جانانه ملت ایران در مقابل استکبار جهانی شده و تأثیر بسزایی بر باورپذیری دینی و اعتقادی آن‌ها خواهد داشت.

معاون فرهنگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) برنامه‌ریزی اردوهای راهیان نور را نوعی آزمون مدیریت اعزام برای مسئولان آموزش و پرورش و سپاه دانست و عنوان داشت: بیشترین هجمه فرهنگی در حال حاضر بر نسل امروز وارد می‌شود، میلیون‌ها سایت اینترنتی، صدها شبکه ماهواره‌ای و دیگر ابزارها توسط دشمنان به کار گرفته شده‌اند تا فرهنگ انقلاب را نابود کنند اما اردوهای راهیان نور سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی غرب به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول