اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر خواستار شد

تشکیل کارگروه برای به صفر رساندن افراد تحت پوشش کمیته امداد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: کارگروهی برای به صفر رساندن افراد تحت پوشش کمیته امداد در استان بوشهر باید تشکیل شود.

تشکیل کارگروه برای به صفر رساندن افراد تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار با سرپرست کمیته امداد اظهار داشت: کمیته امداد دستگاهی خوش سابقه و خوش نام و هدیه‌ای الهی به مردم و محرومان ایران است که با رویکرد دانش بنیان کار می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد در تلاش برای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش در تمام زمینه‌هاست و بخش عظیمی از مشکلات توسط کمیته امداد حل شده و بار گرانی از دوش نظام برداشته شده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مهم‌ترین برکات کمیته امداد حرکت به سمت و سوی پیشرفت است، گفت: بوشهر می‌تواند یک الگو برای کمیته امداد برای انجام کارهای بزرگ باشد.

صفایی بوشهری تصریح کرد: می‌توانیم با برنامه‌ریزی دقیق، فضایی ایجاد کنیم تا با برنامه‌ریزی علمی و آموزشی، کمیته امداد را به خودکفایی برسانیم و بتوانیم به استان‌های همجوار هم کمک کنیم.

وی ادامه داد: کارگروهی باید از کمیته امداد، ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه‌های مختلف را بررسی کرده و با تشکیل صندوق اعتباری امداد، کاری کنیم تا کمیته امداد در اقتصاد عمومی هم حرف اول را بزند.

امام جمعه بوشهر گفت: با مجموعه این تلاش‌ها می‌توان جشن به صفر رسیدن افراد تحت پوشش کمیته امداد را در بوشهر برگزار کنیم اما این امر نیازمند نگاه جامع و علمی و همکاری دستگاه‌های مختلف است.

صفایی بوشهری تاکید کرد: کارگروهی برای به صفر رساندن افراد تحت پوشش کمیته امداد در استان بوشهر باید تشکیل شود.

انتهای پیام/60006/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول