اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

795 طرح در کارگروه‌های کشاورزی ملایر مصوب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه ملایر از تصویب 795 در 39 جلسه کارگروه کشاورزی در ملایر خبر داد.

795 طرح در کارگروه‌های کشاورزی ملایر مصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز در سی و نهمین جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه تاکنون 5 هزار و 854 هکتار از اراضی شهرستان ملایر توسط منابع طبیعی برای استفاده از تسهیلات و کار کشاورزی استعدادیابی شده است، اظهار داشت: این رقم معادل 29 درصد اراضی استعدادیابی شده استان است.

وی گفت: یک هزار و 560 هکتار از این اراضی در ستاد اجرایی شهرستان مصوب شده که معادل 39 درصد استان است.

فرماندار ملایر تصریح کرد: تاکنون، 364 هکتار از اراضی منابع طبیعی شهرستان که معادل 18 درصد استان است به طور قطعی به متقاضیان واگذار شده است.

وی از تصویب 27 طرح دیگر در سی و نهمین کارگروه توسعه کشاورزی ملایر خبر داد و گفت: برای این تعداد طرح 2 میلیارد و 618 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

خیبریانپور عنوان داشت: تاکنون 62 میلیارد و 340 میلیون ریال تسهیلات توسعه بخش کشاورزی در شعب بانک کشاورزی شهرستان به صورت قطعی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی بیان داشت: تعداد طرح‌های مصوب در جلسات کارگروه کشاورزی شهرستان ملایر تاکنون 795طرح با اعتبار 87 میلیارد و 174 میلیون تومان بوده که میزان اشتغال پیش بینی شده برای این تعداد طرح یک هزار و 738 نفر است.

فرماندار ملایر افزود: ملایر بیشترین طرح‌های توسعه بخش کشاورزی در سطح استان را دارد که از نظر اشتغال و تولید می‌تواند شرایط بسیار مطلوبی را در شهرستان ایجاد کند.

وی در ادامه اظهار داشت: از محل سهمیه سال 90 تاکنون با تلاش‌های انجام شده مسئولان و رؤسای بانک‌های کشاورزی شهرستان 73 درصد سهمیه عقد قرارداد شده است.

خیریانپور اظهار داشت: تاکنون از محل تسهیلات کشاورزی استان سهمیه سال 90 استان 382 طرح با 12 میلیارد و 422 میلیون تومان عقد قرارداد انجام شده و 6 میلیارد و 792 میلیون تومان پرداختی قطعی صورت گرفته که برای 512 نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام/89013/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول