اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور یک برق همدان خبر داد

تحقق بیش از 80 درصد برنامه‌های مدیریت امور یک برق همدان

خبرگزاری فارس: مدیر امور یک برق همدان گفت:‌ احداث شبکه 20 کیلوولت، نصب ترانس هوایی، نصب کنتور مناسب و اصلاح کنتورها از فعالیت‌های امسال بود که با توجه به جذب اعتبارات بیش از 80 درصد از برنامه‌ها اجرایی شد.

تحقق بیش از 80 درصد برنامه‌های مدیریت امور یک برق همدان

شیرزاد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به عملکرد بهره‌برداری در بخش خاموشی‌ها و کابل خودنگهدار در امور یک برق همدان اظهار کرد: تعویض شبکه مسی فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار از ابتدای سال تاکنون در دستور کار قرار داشت که این امر با حجم فیزیکی 13 هزار و 971 متر انجام شده است.

وی افزود: اقدامات کابل خودنگهدار انجام شده توسط متقاضیان نیز با حجم فیزیکی 3 هزار و 686 متر توسط امور یک برق همدان صورت گرفته است.

مدیر امور یک برق همدان در رابطه با تعداد خاموشی‌های شبکه تصریح کرد: تعداد خاموشی‌های شبکه فشار ضعیف 4 هزار و 62 مورد بوده که از این تعداد 3 هزار و 360 مورد آن بی‌برنامه و 702 مورد نیز با برنامه بوده است.

وی ادامه داد:‌ تعداد خاموشی‌های شبکه فشار متوسط امور یک، نیز یک هزار و 174 مورد بوده که شامل تعداد 633 مورد خاموشی‌های بی‌برنامه و 541 مورد خاموشی با برنامه می‌شود.

جمشیدی به کاهش 71 درصدی خاموشی‌ها در امور یک همدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود:‌ انرژی توزیع نشده نیز از کاهش 70 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

وی اضافه کرد:‌ از ابتدای سال تاکنون 46.367 مگاوات انرژی توزیع نشده فشار ضعیف و 384.444 مگاوات نیز انرژی توزیع نشده فشار متوسط در امور یک برق همدان داشته‌ایم.

مدیر امور یک برق همدان با اشاره به کاهش چشمگیر تعداد خاموشی‌ها و انرژی توزیع نشده در بخش 20 کیلو ولت و فشار ضعیف که اهمیت بسزایی دارد، اضافه کرد: این کاهش نشان می‌دهد شبکه‌ها نسبت به گذشته پایدارتر شده و از وضعیت بهتری برخوردار هستند و تعمیرات پیشگیرانه و دوره‌ای خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

به گفته وی، همکاری و هماهنگی نهادهایی مانند فضای سبز شهرداری با شرکت برق در راستای انجام شاخه‌زنی به موقع باعث شده تا تعداد خاموشی‌ها به خصوص ‌در زمان بارش برف، وزش باد و... کمتر باشد.

جمشیدی خاطرنشان کرد:‌ از برنامه‌ها و اهدافی که ما برای امسال پیش‌بینی کرده بودیم احداث شبکه 20 کیلوولت و نصب ترانس هوایی کشاورزی و متقاضیان جدید و نصب کنتور مناسب و اصلاح کنتورها بود که با توجه به جذب اعتبارات بیش از 80 درصد از برنامه‌ها و اهداف ما تحقق یافته است.

وی با اشاره به عملکرد امور یک و ادارات برق قهاوند و مریانج یادآور شد:‌ از ابتدای سال تاکنون شبکه 20 کیلو ولت کشاورزی به طول 12 کیلومتر با اعتبار 2 میلیارد و 300 میلیون ریال و شبکه 20 کیلوولت متقاضیان جدید به طول سه کیلومتر با اعتبار 560 میلیون ریال انجام شده است.

مدیر امور یک برق همدان از نصب 35 دستگاه ترانس هوایی کشاورزی با اعتبار یک میلیارد و 260 میلیون ریال خبر داد و افزود:‌ 12 دستگاه ترانس هوایی با اعتبار 430 میلیون ریال و دو دستگاه ترانس زمینی 800 کیلوولت با اعتبار 970 میلیون ریال نیز برای متقاضیان جدید نصب شده است.

وی با اشاره به اصلاح شبکه‌ها تصریح کرد:‌ اصلاح شبکه 20 کیلو ولت هوایی به طول 3.7 کیلومتر با اعتبار 570 میلیون ریال و اصلاح شبکه فشار ضعیف به طول 16 کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و 900 میلیون ریال از اقدامات امور یک برق همدان به شمار می‌رود.

جمشیدی ابراز داشت: از دیگر اقدامات اجرایی می‌توان به احداث شبکه فشار ضعیف به طول 3.2 کیلومتر با اعتبار 760 میلیون ریال، نصب 4 هزار و 450 دستگاه کنتور عادی با اعتبار 5 میلیارد و 350 میلیون ریال و نصب 44 دستگاه کنتور دیماندی با اعتبار 120 میلیون ریال اشاره کرد.

وی در رابطه با اصلاح کنتور نیز اضافه کرد:‌ 700 دستگاه کنتور عادی با اعتبار 430 میلیون ریال و 10 دستگاه کنتور دیماندی با اعتبار 50 میلیون ریال توسط امور یک برق همدان اصلاح شده است.

مدیر امور یک برق همدان با بیان اینکه توانمندسازی حاشیه شهر همدان از مهم‌ترین اقدامات امور یک برق همدان است، بیان داشت:‌ در این راستا اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد و 24 کیلومتر از شبکه فشار ضعیف حاشیه شهر با اعتبار 4 میلیارد و 466 میلیون ریال توانمندسازی شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سرقت تجهیزات و شبکه‌های برق گفت:‌ سرقت شبکه‌ها و تجهیزات برق نسبت به سال گذشته مقداری کاهش داشته است که این مهم تعامل و هماهنگی بیشتر مسئولان مربوطه را می‌طلبد.

جمشیدی تصریح کرد:‌ اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به فعال‌سازی گشت‌های تلفیقی شرکت برق با کلانتری‌ها اشاره کرد که نتیجه خوبی داشته زیرا حجم و تعداد سرقت‌ها پایین آمده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ از جمله اقدامات ما برای مبارزه با سرقت شبکه‌ها و تجهیزات برق در حاشیه شهر و شهرک‌ها تعویض سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار بوده که در حال حاضر اکثر نقاط مستعد برای سرقت از کابل خودنگهدار استفاده کرده‌ایم و به طور کامل شبکه منطقه مدرس، الوند و... به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

انتهای پیام/89006/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول