اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گردشگری بهمئی:

گردشگری بهمئی آماده بهترین خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گردشگری بهمئی از آمادگی این اداره برای خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی خبر داد.

گردشگری بهمئی آماده بهترین خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی است

 اسفندیار اباب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی اظهار کرد: تمامی مناطق دیدنی و گردشگری شهرستان بهمئی تا چند روز آینده به طور کامل برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده می‌شود.

اباب به معرفی یکی از زیباترین طبیعت‌های شهرستان بهمئی و استان کهکیلویه و بویراحمد پرداخت و عنوان کرد: دریاچه برم‌الوان در40 کیلومتری شهر لیکک در بخش سرآسیاب یوسفی با عمق حداقل 12 متر و حداکثر 30 متر با ارتفاع هزار و 100متر از سطح آب‌های آزاد است.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری بهمئی بیان کرد: با وجود طبیعت زیبا، زمین‌های کشاورزی سرسبز و خرم که این روزها چشم‌انداز زیبایی را به خود داده است، وجود ماهی کپور و همچنین انواع درخت‌ها و درختچه‌هایی که از خواص دارویی برخوردار هستند زیبایی دو چندانی به بهمئی داده است.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری بهمئی از اقدامات انجام شده در این مناطق خبر داد و تصریح کرد: در منطقه برم‌الوان با احداث یک کمپینگ مجهز اقامتی با امکانات آلاچیق، سرویس بهداشتی و راه‌اندازی چند فروند قایق از نوع پدالی و بادی برای سرگرمی مسافران نوروزی تدارک دیده شده و همچنین در منطقه گردشگری تنگ سروک با ساخت 80 سکوی نشیمن سیمانی در ابعاد مختلف، یک منبع 10 هزار لیتری آب و مستقر کردن سرویس بهداشتی از پیش ساخته دراین منطقه به استقبال مهمانان نوروزی می‌رویم.

وی اظهار کرد: این اداره آماده هر گونه خدمت‌رسانی رفاهی و تجهیزاتی به گردشگران این شهرستان در هر فصل از سال است.

انتهای پیام/2571/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول