اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل خبر داد

تشکیل کارگروه چشم‌انداز سیستان 1404

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل با اشاره به تشکیل کارگروه چشم‌انداز سیستان 1404 در زابل گفت: این کارگروه در آینده نزدیک با اولویت شهر زابل تشکیل می‌شود.

تشکیل کارگروه چشم‌انداز سیستان 1404

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در فرمانداری اظهار داشت: خدمت به مردم باید در سرلوحه کار مدیران قرار گیرد زیرا کسب رضایتمندی مردم رضایتمندی خداوند را در پی دارد. 

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز افزود: عید سعید نوروز، عید باستانی ایرانیان است که باید تمام  بسترهای لازم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در سطح شهرستان فراهم شود و چهره شهر زابل را با ایجاد تغییراتی آماده استقبال از مسافران نوروزی کنیم.

 فرماندار زابل ادامه داد: توزیع اقلام حمایتی مورد نیاز مردم توسط دستگاه‌های دولتی باید عادلانه انجام شود و با یک نظارت ویژه و کنترل خاص برای قیمت‌های اقلام مصرفی مردم در بازارهای شهرستان، شرایط مناسبی را فراهم کنیم.

 ناظری بیان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات و تبلیغات کاندیدها، همه مدیران باید به‌ صورت بی‌طرفانه و بدون هیچگونه غرض‌ورزی شرایط لازم را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم کنند.

 وی تصریح کرد: چنانچه هر گونه تخلفی از دستگاه‌های اجرایی در حمایت از کاندیداهای خاصی مشاهده شود، برخورد قانونی می‌شود.

 فرماندار زابل در ادامه از راه‌اندازی سایت سیستان 1404 خبر داد و گفت: دبیرخانه این سایت برای آغاز بکار در فرمانداری زابل فعال شده و پس از فعال شدن در دانشگاه زابل برای ادامه فعالیت‌ها مستقر خواهد شد. 

ناظری با اشاره به تشکیل کارگروه چشم‌انداز سیستان 1404 در زابل افزود: این کارگروه در آینده نزدیک با اولویت شهر زابل تشکیل می‌شود که تمامی موارد لازم در این کارگاه به مدیران شهرستان آموزش داده و سپس با هماهنگی فرمانداری زهک و هیرمند، مسائل کلی منطقه سیستان را پیگیری می‌کند.

 وی خاطرنشان کرد: مدیران در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن تمامی شاخص‌های موجود دستگاه‌ اداری خود را تنظیم و تهیه کرده و ضمن تهیه برنامه‌های آینده اداره مربوطه، جمع‌بندی نهایی را به فرمانداری اعلام کنند.

انتهای پیام/75002/ج30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول