اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

مدیر توزیع نیروی برق تویسرکان منصوب شد

خبرگزاری فارس: رضا جلیلوند به عنوان مدیر توزیع نیروی برق تویسرکان منصوب شد.

مدیر توزیع نیروی برق تویسرکان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان ظهر امروز با حضور حاجی‌رضا تیموری مدیر شرکت توزیع نیروی برق همدان، رضانیا فرماندار، روحانیون، جمعی از مسئولان و کارکنان این اداره «رضا جلیلوند» به مدیریت اداره توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان منصوب شد.

در این مراسم با اهدای هدیه و لوح تقدیر توسط حاجی رضا تیموری مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق همدان از تلاش شش ساله خدمت ذبیح‌الله عواطف فاضل به عنوان مدیر سابق این نهاد در تویسرکان تجلیل شد.

عواطف فاضل از سال 86 با سمت مدیر فعالیت خود را با خدمتگزاری به مردم شهرستان تویسرکان آغاز کرد.

وی در مدت خدمات‌دهی به مردم تویسرکان در رشد و توسعه کارکردی این نهاد با تلاش و همکاری دیگر عوامل و کارکنان در بخش‌های متفاوت موفق و به عناوین مختلف نهادی نمونه و حائز جایگاه برتر در بین دستگاه‌های استان را برای اداره کسب کرده است.

ذبیح‌الله عواطف‌فاضل امروز به عنوان مدیر توزیع نیروی برق نهاوند با حکمی از سوی حاجی رضا تیموری مدیر توزیع نیروی برق همدان منصوب شده است.

در این آیین همچنین رضا جلیلوند با قرائت حکم مدیر شرکت برق همدان به مدیریت اداره توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان منصوب گردید و فعالیت خود را از امروز به طور رسمی آغاز کرد.

گفتنی است رضا جلیلوند مدت چهار ماه گذشته در سال جاری در حکم سرپرستی در همه امور برق با همفکری پرسنل فعالانه اقداماتی شایسته و ارزشی در سطح شهرستان انجام داده است.

انتهای پیام/89010/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول