اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برق تویسرکان خبر داد

طلب یک میلیارد و 800 میلیون تومانی برق تویسرکان از مشترکان

خبرگزاری فارس: مدیر توزیع نیروی برق تویسرکان گفت: اداره برق تویسرکان یک میلیارد و 800 میلیون تومان از ادارت و مشترکان طلب دارد.

طلب یک میلیارد و 800 میلیون تومانی برق تویسرکان از مشترکان

به گزارش خبرگزاری فارس در تویسرکان، رضا جلیلوند ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر توزیع برق تویسرکان با اشاره به اینکه همه عوامل فعال در این دستگاه تلاش دارد تا به نحو مطلوب و درست به مردم خدمات‌دهی داشته باشد، اظهار داشت: اداره برق تویسرکان به منظور رضایت مشترکان تأمین مطالبات، آگاهی‌بخشی و خدمت به مردم را در اولویت برنامه‌های خود دارد.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ فعالیت‌های اجرایی شامل پروژه‌های توسعه و احداث، اصلاح و بهینه‌سازی نیرو رسانی، نصب انشعاب، قرائت و توزیع صورت حساب، بازرسی لوازم اندازه‌گیری و سرویس معابر توسط اکیپ‌های پیمانکار به صورت مستمر و به ‌هنگام انجام می‌شود.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان با بیان اینکه در بخش بهره‌برداری، فعالیت‌های سرویس و تغییرات برای طرح pm انجام شده است، خاطرنشان کرد: تعمیر اصولی خطوطی که خاموشی بیشتری را داشته‌، شاخه‌زنی پنج هزار اصله درخت در مسیر انتقال انرژی، اصلاح اتصالات چهار هزار و 500 مورد و سرویس بازرسی و تعمیر معابر شهرستان در چهار ماهه اخیر انجام شده است.

وی، میانگین رشد دریافتی وصولی مطالبات در مدت زمان چهار ماهه اخیر در این نهاد را هشت درصد نسبت به هفت ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: با وجود همکاری و پیگیری‌های فرمانداری و تشکیل جلسات متعدد به عنوان دبیر کمیته وصول مطالبات، اداره برق تویسرکان هنوز یک میلیارد و 800 میلیون تومان از ادارات و سایر مشترکان طلب دارد.

جلیلوند، تعداد مشترکان سطح شهرستان را 42 هزار و 216 مشترک اعلام کرد و ابراز داشت: از مجموع مشترکین برق در شهرستان به تفکیک 34 هزار و 449 اشتراک خانگی، کشاورزی یک هزار و 151 تعرفه، 120 مورد صنعتی، یک هزار و 198 تعرفه عمومی و 5 هزار و 298 تعرفه سایر است.

وی اضافه کرد: شبکه توزیع سطح شهرستان به صورت مجزا شامل خطوط 20 کیلوولت 750 کیلومتر، خطوط فشار ضعیف 650 کیلومتر، تعداد پست‌های هوایی و زمینی یک هزار و 174 دستگاه، تعداد چراغ‌های روشنایی معابر 15 هزار و 490 دستگاه می‌شود.

مدیر توزیع نیروی برق تویسرکان با اشاره به خدمات‌دهی مرکز اتفاقات و عملیات در سه شیفت کاری در قالب دو اکیپ نیروی انسانی متخصص و مجرب، تصریح کرد: همزمان عوامل نیروی برق شهرستان در سه محور روستایی در بخش‌های مرکزی، قلقل‌رود و خرم‌رود در همه زمان‌ها فعال و آماده‌باش هستند.

وی در پایان تعداد پرسنل خدوم نهاد برق را در تویسرکان 46 نفر اعلام کرد و متذکر شد: 17 نفر از کارکنان شرکت خدماتی و 29 نفر نیروی رسمی در اداره توزیع نیروی برق تویسرکان انجام وظیفه می‌کنند.

انتهایی پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول