اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رشت:

زورگویی آمریکا مانع از مذاکره است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد مذاکره را به ملت ایران تحمیل کند، گفت: زورگویی آمریکا مانع از مذاکره است.

زورگویی آمریکا مانع از مذاکره است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه خداوند تمام اسرار آفرینش را می‌داند، اظهار کرد: خداوند اگر حکمی تعیین فرمود مصلحت تمام عامه جامعه را در نظر می‌گیرد و نباید جلوتر از خداوند و پیامبر (ص) حرکت کرد.

وی با اشاره به اینکه خداوند شایستگی افراد را بهتر می‌شناسد، گفت: خداوند و پیامبر (ص) به مصالحه و مفاسد انسان‌ها آگاه‌تر است.

خطیب جمعه رشت در ادامه به موضوع استیضاح وزیر اشاره کرد و افزود: این استیضاح در سه ماه باقی‌مانده به پایان دولت دهم جایز نبود.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تا زمان انتخابات انجام هر حرکتی که منجر به اختلاف در جامعه شود حرام بوده و عامل آن خائن است.

قربانی مسئولان نظام را دیندار خواند و بیان کرد: تشخیص آن ها اشتباه بود به همین دلیل رؤسای سه قوه اطاعت از رهبری را اعلام کردند.

وی به سال روز وفات حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی از قم آغاز شد و امروز حوزه علمیه قم پیام‌رسان مکتب تشیع در جهان است.

امام جمعه رشت درباره پیشنهاد مذاکره آمریکا با ایران، اذعان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود فرمودند که با آمریکا دشمنی ذاتی نداریم اما زورگویی آمریکا مانع از مذاکره می‌شود و آمریکا می‌خواهد مذاکره را به ملت ایران تحمیل کند و ما با زورگویی این کشور مخالف هستیم.

وی کشتار بی‌رحمانه مسلمانان در عراق، پاکستان، بحرین و سوریه را تاسف‌آور خواند و خاطرنشان کرد: عده‌ای برادرکشی را واجب می‌دانند و مانند وهابی‌ها و سلفی‌ها زن و مرد و پیر و جوان را می‌کشند.

قربانی درباره گرانی نرخ کالا در آستانه عید، یادآور شد: گرانی نرخ کالا تنها به دلیل تحریم‌ها نیست و فروشندگان باید رعایت کنند و مسئولان نیز بر نحوه عرضه کالا نظارت کامل داشته باشند.

انتهای پیام/84001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول