اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یزد:

ملت ایران زیر بار حرف زور آمریکا نمی‌رود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت یزد گفت: آمریکا حرف‌های بی‌منطقی در مورد ایران و مذاکره با نظام اسلامی این کشور می‌زند و توقع دارد ملت مستقل و آزاده ما تسلیم او شود اما باید بداند که ملت ایران تسلیم شدنی نیست.

ملت ایران زیر بار حرف زور آمریکا نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سید جواد آیت‌اللهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به ایام شهادت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: در حدیثی از امام صادق(ع) در مورد زیارت این بانوی بزرگوار نقل است که «خدا حرمی دارد که مکه است،‌ پیامبر(ص) حرمی دارد که مدینه است، حرم امیرالمومنین(ع) در کوفه است و همه ما اهل بیت حرمی داریم که در قم است».

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنرانی حکیمانه، شجاعانه و عادلانه مقام معظم رهبری افزود: این سخنرانی جای تشکر بسیار دارد زیرا مانند همیشه به‌جا و لازم بود.

آیت‌اللهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان آمریکا در مورد مذاکره با ایران عنوان کرد: آمریکایی‌ها توقع دارند همه مردم در مقابل حرف‌های بی‌منطق آنها تسلیم شوند اما ملت ایران تسلیم شدنی نیست.

وی ادامه داد: ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، منطق، توانایی و اقتدار دارند و خداوند متعال و امام زمان(عج) نیز به ایران نظر دارند به همین دلیل ایران تواناست و در مقابل زور می‌ایستد و این برگرفته از منطق عاشوراست.

آیت‌اللهی همچنین با اشاره به نصایح رهبری به مسئولان نظام عنوان کرد: همه مردم با یکدیگر اتحاد و یگانگی داشتند و در راهپیمایی 22 بهمن این اتحاد را به نمایش گذاشتند و مسئولان نظام نیز باید همچون مردم اتحاد خود را حفظ کنند و هنگامی که توطئه‌ها از هر طرف شکل می‌گیرد و دشمنان از هر طرف هجوم می‌آورند، باید با یکدیگر متحد شوند.

خطیب جمعه موقت یزد خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دستاورد اتحاد مسئولان نظام باید حل مشکلات مردم باشد زیرا مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و مقام معظم رهبری نیز همیشه نسبت به مردم حساس بوده‌اند و خواستار رفع مشکلات آنها بوده‌اند.

وی از مسئولان نظام خواست که مشکلات مردم را حل کنند و در این راستا فرمایشات رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند.

آیت‌اللهی تاکید کرد: فرامین رهبری باید در عمل اجرا شود و اطاعت تنها در گفتار کافی نیست و باید از قول به عمل برسد.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در مورد اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، عنوان کرد: امام زمان(عج) که حق ولایت از جانب خداوند بر ما دارند، ولایت را به عنوان نیابت امام زمان(عج) به فقها داده‌اند.

آیت‌اللهی یادآور شد: مجاری امور مملکت در دست علماست و مشروعیت نظام به ولایت فقیه بستگی دارد و همگان باید زیر سایه ولی فقیه کار کنیم تا قلب امام زمان(عج) از ما خشنود باشد.

انتهای پیام/2464/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول