اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

چهل و دومین جشنواره فیلم رشد در قرچک آغاز شد

خبرگزاری فارس: چهل و دومین جشنواره فیلم رشد با حضور جمعی از مسئولان در شهرستان قرچک آغاز به کار کرد.

چهل و دومین جشنواره فیلم رشد در قرچک آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش آیین افتتاحیه چهل و دومین جشنواره فیلم رشد در آموزش و پرورش شهرستان قرچک آغاز شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در آیین افتتاحیه چهل و دومین جشنواره فیلم رشد در شهرستان قرچک طی سخنانی با توجه به اهداف جنگ نرم دشمنان گفت: امروز مهم‌ترین برنامه دشمنان انقلاب اسلامی این است که با جنگ نرم‌افزاری و تهیه و تولید فیلم‌های نامناسب و تولیدات نامناسب فرهنگی دانش‌آموزان و جوانان ما را گمراه نمایند.

محمدجواد آخوندی عنوان کرد: بنابراین یکی از مهم‌ترین وظیفه ما تولید فیلم‌های مناسب با اعتقادات دینی و انقلابی و ملی برای نسل جوان می‌باشد و بر همین اساس جشنواره فیلم رشد در تلاش است با استفاده از فیلم‌های آموزشی، انیمیشن، مستند و نماهنگ، کار یادگیری و یاددهی را تسهیل نماید.

آخوندی گفت: در این جشنواره 295 فیلم در مرحله مسابقه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در این دوره از جشنواره 42 کشور با ارائه فیلم، مستند و انیمیشن و ... مشارکت داشته‌اند که این فیلم‌ها در سینماها و کانون‌های وابسته به آموزش و پرورش و مراکز فرهنگی به‌نمایش گذاشته خواهد شد.

وی گفت: امروز به همت وزیر پرتلاش آموزش و پرورش و تصویب سند تحول بنیادین، کلاس‌ها و مدارس هوشمند بسیاری در سراسر کشور ایجاد شده که موجب تسهیل در فرآیند آموزش و پرورش شده است.

هوشنگ کولیوند، مدیر آموزش و پرورش قرچک نیز در سخنانی گفت: امروزه دیگر روش‌های آموزشی گذشته به تنهایی در فرآیند یاددهی و یادگیری کافی نیست بلکه معلمان باید با مجهز کردن خود به فناوری‌های جدید در کلاس درس بتوانند با استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی و پرورشی و فیلم‌های مناسب بیشترین اثر را داشته باشند و جشنواره فیلم رشد می‌تواند کمک زیادی به این امر داشته باشد.

این گزارش حاکی است، آیین افتتاحیه چهل و دومین جشنواره فیلم رشد در آموزش و پرورش شهرستان قرچک با حضور خانواده معظم شهدا، محمدجواد آخوندی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک و اعضای شورای اسلامی شهرستان، هوشنگ کولیوند مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای معاونان این آموزش و پرورش قرچک و دانش‌آموزان این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول