اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و عمرانی شهردار کرج تأکید کرد

ضرورت توسعه پروژه‌های عمرانی به منظور کاهش بار ترافیکی

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهردار کرج بر ضرورت توسعه پروژه‌های عمرانی به منظور کاهش بار ترافیکی در این کلانشهر تأکید کرد.

ضرورت توسعه پروژه‌های عمرانی به منظور کاهش بار ترافیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی‌اصغر کمالی‌زاده ظهر امروز در بازدید از پروژه پل مکمل سوم خرداد که به تازگی عملیات اجرایی آن آغاز شده است،‌ افزود: توسعه خدمات به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان محسوب می‌شود لذا باید تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف به کارگیریم.

وی ادامه داد: کلانشهر کرج برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است؛ لذا باید براساس اولویت‌بندی‌ها پروژه‌های عمرانی و خدماتی را در کرج با توسعه و پیشرفت بیشتر همراه کنیم.

این مسئول با بیان اینکه احداث این پل گامی اساسی در جهت توسعه خدمات به مردم است افزود: یکی از مسیرهای مهم مورد توجه بلوار ارم منطقه چهار شهرداری کرج است که به رغم اقدامات وسیع انجام گرفته و ساخت تقاطع غیرهمسطح با راه‌آهن تهران ـ تبریز به علت عرض کم روی اتوبان دارای اختلال بوده و سالانه حجم بالایی وقت و هزینه شهروندان را ضایع می‌کرد.

این مسئول عنوان کرد: در راستای حل این چالش، شهرداری کرج با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان، ضمن رصد صحیح این معضل، در نظر دارد با ساخت و اجرای پل مکمل بر روی اتوبان ضمن تامین دسترسی جنوب به شمال بلوار ارم به گلزار از فشار و تخلیه خروجی مهرشهر به داخل آزادراه جلوگیری کند.

کمالی‌زاده ادامه داد: این مهم با عقد قرارداد با کنسرسیوم طرح و ساخت رامان ره‌آور به مبلغ تقریبی 100 میلیون ریال بر اساس بودجه و مجوز صادره شورای اسلامی شهر کرج در مرحله اجرایی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: امید می‌رود طی 12 ماه این پل تکمیل و پس از آن شاهد روانی ترافیک در پروژه جنوب غربی شهرمان باشیم.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول