اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

جذب 1800 میلیارد تومان برای احداث مسکن مهر در زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: یک‌هزار و 800 میلیارد تومان برای احداث مسکن مهر در استان زنجان جذب شده است.

جذب 1800 میلیارد تومان برای احداث مسکن مهر در زنجان

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جذب یک‌هزار و 800 میلیارد تومان به غیر از 7 هزار مسکن مهری است که در حال حاضر آماده کلنگ‌زنی است.

وی با بیان اینکه در استان زنجان بسترهای لازم برای فعالیت‌های عمرانی فراهم است، افزود: زنجان در زمینه مسکن مهر از استان‌های پیشگام محسوب می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه 419 میلیارد تومان در زمینه پروژه‌های عمرانی در مجموع هزینه شده است، خاطرنشان کرد: پروژه‌های بزرگ با استعدادهای بالا در استان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه عدم اختصاص بودجه در سال‌جاری موجب افزایش مشکلات پیمانکاران شده است، افزود: قبل از این پیمانکاران مشکل جدی نداشتند.

رئوفی‌نژاد از جذب 18.5 درصدی اعتبارات پروژه‌های عمرانی استان خبر داد و افزود: با جذب اعتبارات بیشتر روند اجرایی پروژه‌ها شتاب می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پیمانکاران باید ظرفیت‌های لازم را برای اجرای پروژه‌های بزرگ در خود تقویت کنند، یادآور شد: یکی از ظرفیت‌های قابل توجه پیمانکاران ظرفیت‌های فنی است.

*اجرای پروژه‌های بزرگ نیازمند توان مالی است

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه پیمانکاران علاوه برای توان فنی و تجهیزاتی دارای توان مالی باشند، تصریح کرد: اجرای پروژه‌های بزرگ نیازمند توان مالی مطلوب پیمانکاران است.

وی با بیان اینکه در پرداخت مطالبات پیمانکاران بحث تورم نیز مورد توجه قرار می‌گیرد، یادآور شد: نباید تاخیر در ارائه مطالبات پیمانکاران موجب تعطیلی پروژه‌ها شود.

استاندار زنجان بر ضرورت صادرات خدمات فنی و مهندسی پیمانکاران تاکید کرد و گفت: باید توان پیمانکاران در بخش‌های مختلف تقویت شود.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول