اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط نیروهای انتظامی صورت گرفت

کشف سیگار قاچاق در فیروزآباد

خبرگزاری فارس: در بازرسی از یک خورو وانت پیکان در شهرستان فیروزآباد، مقادیر قابل توجهی سیگار قاچاق کشف شد.

کشف سیگار قاچاق در فیروزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، مأموران پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد هنگام گشت‌زنی در محور فیروزآباد – شیراز به یک وانت پیکان مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

در بازرسی از این خودرو 180 هزار نخ سیگارت قاچاق کشف و با توقیف خودرو، راننده آن نیز دستگیر شد.

همچنین با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان مرودشت فارس 17 نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و 12 کیلوگرم مواد از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرودشت با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی تعدادی از خرده‌فروشان مواد مخدر را شناسایی کردند.

علی شیبانیان ادامه داد: ضمن هماهنگی با مقام قضایی، مأموران یگان امداد این شهرستان با همکاری مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها از منازل این افراد بازرسی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی هفت منزل متعلق به این خرده‌فروشان، 12 کیلو و 240 گرم تریاک، دو گرم هروئین، یک گرم شیشه، 71 گرم شیره تریاک و 605 گرم سوخته تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت تصریح کرد: در این راستا پنج خودروی سواری توقیف، 17 خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و 55 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر نیز کشف شد.

شیبانیان عنوان کرد: نیروی انتظامی شهرستان مرودشت در راستای آرامش و امنیت شهروندان، برخورد با مخلان نظم و امنیت و افراد سودجو را در دستورکار خود قرار داده و این افراد را دستگیر و برای اعمال قانون تحویل مقامات قضایی می‌دهد.

در این گزارش همچنین از دستگیری سارقان سیم برق در شیراز، توسط مأموران کلانتری 37 میانرود خبر داده شده است.

رئیس کلانتری 37 میان‌رود فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت سیم و کابل برق در یکی از خیابان‌های شهرک میان‌رود،‌ موضوع در دستورکار مأموران قرار گرفت و در اسرع وقت در محل حاضر شدند.

محمود دهقانی بیان داشت: سارقان که با یک موتورسیکلت و چهره پوشیده در حال سرقت سیم برق بودند با دیدن مأموران با موتورسیکلت فاقد پلاک از محل متواری شدند.

وی ابراز داشت: پس از مسافتی تعقیب و گریز، مأموران موفق شدند، موتورسیکلت را متوقف و دو سارق سیم برق را دستگیر کنند.

رئیس کلانتری میانرود افزود: پس از دستگیری سارقان 100 متر سیم و کابل برق مسروقه در محل دستگیری از آنها کشف شد.

دهقانی همچنین از کشف دو کلت کمری و سه دستکش قرمزرنگ پلاستیکی از سارقان خبر داد و اذعان داشت: تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

براین اساس، فردی که در منزل خود واقع در شهرستان نی‌ریز اقدام به تهیه و فروش مشروب الکلی می‌کرد، توسط مأموران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز یادآور شد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان نی‌ریز مطلع شدند، فردی در منزل خود اقدام به نگهداری و فروش مشروبات الکلی می‌کند.

عبدالحمید کشاورز ادامه داد: در همین راستا مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی از منزل متهم بازرسی و در نتیجه مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز در پایان اضافه کرد: متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/2448/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول