اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خبر داد

کشف احشام مسروقه در شهرستان ابهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف احشام مسروقه در شهرستان ابهر خبر داد.

کشف احشام مسروقه در شهرستان ابهر

علیرضا کردلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان ابهر پس از مراجعه فردی مبنی بر سرقت انجام شده از احشام وی، موضوع را دستور کار خود قرار داده و پیگیری این مسئله را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سارقان که پس از انجام عمل سرقت تصور نمی‌کردند، به‌زودی شناسایی شده و مورد تعقیب پلیس قرار گیرند، سرنخ‌هایی را به صورت غیرعمدی از خود به جای گذاشتند، که همین امر عامل دستگیری آن‌ها شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر ادامه داد: پس از بررسی‌ سرنخ‌های به دست آمده سه سارق مذکور در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: پس از دستگیری، متهمان در بازجویی‌های خود به سرقت گوسفندان اعتراف کردند.

طی بررسی‌های به عمل آمده خودرو فوق فاقد هر گونه سیستم‌های امنیتی بوده که سارق نیز از این فرصت استفاده و دست به سرقت زده است.

کردلو در بخش دیگری از سخنان خود به کشف یک دستگاه خودرو مسروقه اشاره کرد و از مردم خواست هشدارهای پلیس را در پیشگیری از سرقت خودرو جدی بگیرند.

وی از همشهریان خواست اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوئیچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز کنند تا مشکلی از نظر سرقت خودرو و یا لوازم داخل آن نداشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر همچنین با اشاره به سرقت‌های به وقوع پیوسته توسط سارقان مسافرنما از رانندگان خواست، در انتقال مسافران از مسیرهای اصلی حرکت کرده و به بهانه خلوت بودن و روانی ترافیک از مسیرهایی که فرعی هستند، خودداری کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت سرقت خودرو خود، مراتب را سریعاً به پلیس اطلاع داده و با دادن مشخصات کامل خودرو از قبیل شماره پلاک، شاسی، موتور و رنگ خودرو پلیس را در کشف سرقت یاری کنند.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول