اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا و در حرم بی‌بی حکیمه (س) صورت می‌گیرد

رایزنی کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری جشنواره ملی صدای بهار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران گفت: صبح فردا با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، کارگروه گردشگری در حرم بی‌بی حکیمه (س) گچساران برای برگزاری جشنواره ملی صدای بهار رایزنی می‌کند.

رایزنی کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری جشنواره ملی صدای بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مسعود میرپورزاده امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی، نمایندگان فرودگاه‌های یاسوج و گچساران، نمایندگان هتل‌ها و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بقعه متبرکه بی‌بی ‌حکیمه (س) برگزار می‌شود.

وی رایزنی در زمینه برگزاری جشنواره ملی صدای بهار را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار‌، کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و افزود: هدف از برگزاری جشنواره ملی صدای بهار ایجاد شور و شعف درمیان مردم، مسافران نوروزی و اشاعه فرهنگ و آداب و رسوم مناطق مختلف استان است.

میرپورزاده بیان کرد: معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی استان، توزیع بروشور و اطلاع رسانی به مسافران و گردشگران از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ملی بهار است.

وی افزود: بررسی کمیته‌های نوروزی استان و مشکلات و موانع برگزاری مناسب و پرشور مراسمات نوروزی از دیگر برنامه‌های جلسه کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران بررسی آمادگی هر چه بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی را از دیگر برنامه‌های کارگروه گردشگری استان دانست و بیان کرد: در صورت تصویب برگزاری جشنواره ملی صدای بهار در کهگیلویه و بویراحمد، این جشنواره از تاریخ 28 اسفند امسال تا شش فروردین 92 برگزار می‌شود.

میرپورزاده بررسی تأسیس هتل سی‌سخت برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی را از دیگر برنامه‌های کارگروه گردشگری استان دانست و گفت: با توجه به درخواست سرمایه‌گذاری جهت راه‌اندازی تله‌کابین سی‌سخت این موضوع نیز در کارگروه گردشگری استان بررسی می‌شود.

وی تشکیل هیئت امنای محوطه‌های تاریخی و حفظ و نگهداری اماکن گردشگر و موزه را از جمله برنامه‌های مهم کارگروه گردشگری دانست.

انتهای پیام/82014/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول