اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از برگزاری نشست شورای برنامه‌ریزی استان در چرام

صابری: کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در بی‌بی‌حکیمه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از برگزاری نشست شورای برنامه‌ریزی استان در چرام و برای تمرکز زدایی، کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در جوار حرم حضرت بی‌بی‌حکیمه (س) برگزار می‌شود.

صابری: کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در بی‌بی‌حکیمه برگزار می‌شود

سید حسین صابری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که برای رسیدن به توسعه متوازن باید همه نقاط کشور و استان‌ها را به یک دید مورد توجه قرار داد، اظهار کرد: عدالت هم ایجاب می‌کند که همه مناطق به یک اندازه مورد توجه مسئولان و برنامه‌ریزان قرار گیرد.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌ که استان کهگیلویه و بویراحمد مناطق ناشناخته‌ای دارد که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، افزود: همه ما اعم از مسئولان و رسانه‌ها وظیفه داریم برای معرفی این مناطق دست به کارهای ابتکاری بزنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نخستین نشست شورای برنامه‌ریزی استان در چرام و در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این کار باید ادامه پیدا کند چرا که معتقد نیستیم با نشستن در یاسوج می‌توان برای همه نقاط این استان تصمیم‌گیری کرد.

وی در ادامه هر یک از مناطق این استان را دارای ظرفیت‌های منحصر به فرد معرفی کرد و گفت: می‌توان نشست‌های تخصصی را با توجه به همین ظرفیت‌ها در جای جای استان برگزار کرد که بر همین اساس و به دلیل وضعیت خوب گردشگری و جذب مسافر و زائر قصد داریم کارگروه گردشگری استان را برای اتخاذ تصمیمات کارگشا در جوار حرم مطهر حضرت بی‌بی‌حکیمه (س) برگزار کنیم.

صابری از سفر روز پنج‌شنبه خود به گچساران سخن به میان آورد و گفت: قصد من این است که در روز پنج‌شنبه با سفر به این شهرستان از پروژه نمک‌زدایی نفت و گاز گچساران بازدیدی به عمل آورده و آن‌گاه در روز جمعه همراه با سایر مسئولان مرتبط کارگروه گردشگری را در حرم مطهر بی‌بی‌حکیمه(س) برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال فارس که چه موقع می‌توان به اعلام حرم بی‌بی‌ حکیمه(س) به عنوان چهارمین حرم مطهر اهل بیت در کشور پس از بارگاه امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حرم مطهر حضرت احمدبن موسی«شاهچراغ» امیدوار بود، تصریح کرد: هنوز اقدام عملی در این زمینه صورت نگرفته که بخش عمده‌ای از این کار دست شما رسانه‌ای‌ها را برای معرفی بیشتر این حرم مطهر می‌بوسد.

انتهای پیام/2571/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول