اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی مطرح کرد

افزایش 60 درصدی تأمین آب در شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: تأمین آب برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال‌جاری نسبت به سال‌های گذشته 60 درصد افزایش داشته است.

افزایش 60 درصدی تأمین آب در شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، محمدرضا باقری اظهار کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های به عمل آمده طی امسال، میزان 32 لیتر بر ثانیه  برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آب تأمین شده است.

وی افزود: آب مورد نیاز برای شهرک صنعتی فرش و ناحیه صنعتی شهید محمدزاده تأمین شده است و در شهرک‌های صنعتی فاروج، جاجرم، بجنورد و ناحیه صنعتی بام نیز آب مورد نیاز واحدهای صنعتی مستقر افزایش داشته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: علاوه بر این 32 لیتر آب تأمین شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، 15 لیتر بر ثانیه در شهرک و ناحیه صنعتی شیروان تأمین آب شده است که به زودی عملیات اجرایی خط انتقال و ایستگاه پمپاژ آب آن نیز آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده برای شهرک‌های صنعتی یک و دو بجنورد و همچنین منطقه ویژه اقتصادی، روش‌های تأمین آب بررسی و مشخص شده است و در سال آینده آب لازم برای این مناطق نیز تأمین می‌شود.

باقری تصریح کرد: خط انتقال آب به طول حدود سه کیلومتر و شبکه توزیع آب به طول بیش از 6 کیلومتر برای نواحی صنعتی بام اسفراین و شهید محمدزاده گرمه در سال 91 اجرا شده است.

وی افزود: تأمین امکانات زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای استقرار واحدهای صنعتی از رسالت‌های این شرکت است که هم اکنون تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی قابل واگذاری خراسان شمالی دارای آب هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی به استفاده بهینه از آب تأمین شده در شهرک‌های صنعتی تاکید کرد و گفت: به منظور افزایش راندمان و نیز کاهش استفاده از منابع آبی در شهرک‌های صنعتی میزان 27 کیلومتر آبیاری قطره‌ای در سال‌های 90 و 91 برای نگهداری فضای سبز در شهرک‌های صنعتی استان انجام شده است.

انتهای پیام/63001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول