اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

قائمشهر در مسکن مهر بیش از تعهداتش عمل کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: این شهرستان متعهد شد تا پایان سال جاری 6 هزار و 300 واحد مسکن مهر ایجاد کند ولی تاکنون بیش از 600 واحد بیشتر از برنامه‌های تعیین شده تحویل داده شد.

قائمشهر در مسکن مهر بیش از تعهداتش عمل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک صبح امروز در جلسه شورای مسکن قائمشهر با اشاره به حمایت‌های دولت و همدلی شهرستان در ساخت‌وساز مسکن مهر اظهار داشت: دولت با اجرای طرح مسکن مهر موجب کاهش قیمت و ثبات بازار مسکن شد.

وی بیان کرد: طرح مسکن مهر شهرستان قائمشهر از تنوع بیشتری نسبت به دیگر شهرستان‌های مازندران برخوردار است.

فرماندار قائمشهر، انواع طرح‌های مسکن مهر در شهرستان را دولتی، خودمالکی، مشارکتی و صنعتی ذکر کرد و با اشاره به پایان فاز اول مسکن مهر دولتی کیاکلا افزود: طرح مسکن مهر دولتی 324 واحدی بارفیکلا و 262 واحدی رکابدارکلا و فاز دوم کیاکلا در شهرستان در دست اجرا است.

رئیس شورای تامین مسکن قائمشهر اذعان داشت: این شهرستان متعهد شد تا پایان سال جاری 6 هزار و 300 واحد مسکن مهر ایجاد کند ولی تاکنون بیش از 600 واحد بیشتر از برنامه‌های تعیین شده تحویل داده شد و این امر نشان می‌دهد که شهرستان از مرز تعهداتش عبور کرد.

پیرفلک با انتقاد از ضعف اجرایی دستگاه‌ها در احداث مسکن مهر کمبود اعتبارات، ضعف پیمانکاران و مطالعات را از علل رها کردن طرح عنوان کرد و افزود: اجرای ناقص طرح، تنش‌های اجتماعی را سبب می‌شود که مردم در آن نقشی ندارند.

رئیس اداره راه و شهرسازی قائمشهر عمده مشکلات در اجرای مسکن مهر شهرستان را مشکلات بانکی و اختلافات بین اعضا نام برد.

محمدمهدی خناری افزود: با همکاری اداره برق شهرستان، 180 کنتور در واحدهای مسکن مهر رکابدارکلا نصب شد ولی تاسیس پست برق دراین پروژه با مشکل مواجه است و پروژه مسکن مهر دولتی بارفیکلا نیازمند جابجایی پست برق است که با توجه به بازدیدها هنوز اقدامی برای جابجایی انجام نشد.

وی یادآور شد: امور مربوط به زیرساخت‌های مخابراتی در این دو پروژه انجام شد.

انتهای پیام/86008/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول