اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت پذیرفت

ابطال و تعلیق 4 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری

خبرگزاری فارس: کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد خوزستان از ابطال و تعلیق 4 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در استان خوزستان خبر داد.

ابطال و تعلیق 4 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان، مژگان سادات قائمی‌زاده در جلسه کمیته علائم صدور، تمدید و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری که با حضور کارشناسان مرتبط و معاون فنی اداره کل استاندارد خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مطابق با ماده چهار قوانین و مقررات استاندارد و اقدام بر اساس روش اجرایی صدور، تمدید و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در بهمن ماه سال جاری چهار پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری ابطال و تعلیق شد.

نظارت بر کیفیت تولیدات صنعتی

وی افزود: پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری واحدهای تولیدی جاموس جنوب جهت فرآورده شیر پاستوریزه با نام تجارتی خط و تک آذین و جهت فرآورده سوسیس و کالباس با نام تجارتی تک آذین در این کمیته ابطال شد.

کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد خوزستان ادامه داد: پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری واحد آرا پروتئین جنوب به منظور فرآورده‌های سوسیس آلمانی و کالباس خشک 60 درصد به حالت تعلیق درآمد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران نظارت بر کیفیت تولیدات صنعتی و انطباق ویژگی‌های این تولیدات با موازین استاندارد است.

اطمینان از استاندارد بودن

وی تصریح کرد: در این راستا گشت‌های بازرسی نسبت به کنترل خطوط تولید و مراکز عرضه و نمونه برداری از تولیدات اقدام می‌کنند که در این بازرسی‌ها پروانه کاربرد علامت استاندارد واحدهایی که در طول سال نتوانند به رعایت استانداردهای تعیین شده در خط تولید بپردازند، باطل خواهد شد.

قائمی‌زاده تاکید کرد: هموطنان باید در هنگام استفاده از هر نوع کالایی حتماً از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنند.

وی اظهار کرد: اداره کل استاندارد خوزستان به عنوان متولی تعیین کیفیت کالا اهتمام جدی در استاندارد سازی واحدهای تولیدی و نیز اعلام و معرفی عمومی تولیدکنندگان متخلف و فاقد نشان استاندارد و نیز ارجاع آنان به مراجع ذیصلاح قضایی را دارد.

تخلفات را به 1517 اطلاع دهید

کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد خوزستان از همشهریان و هم استانی‌ها خواست درصورت مشاهده هر گونه کالای غیراستاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از حد انتظار مراتب را برای بررسی موضوع با تلفن 1517 سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

انتهای پیام/72001/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول