اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

تشکیل کنسرسیوم صادرات صنعت و معدن استان بوشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ‌کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تشکیل کنسرسیوم صادرات صنعت و معدن استان بوشهر خبر داد.

تشکیل کنسرسیوم صادرات صنعت و معدن استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباس تابش بعد از ظهر امروز در بازدید از بخش‌های مختلف صنعت و معدن در دشتستان اظهار داشت: جلب رضایت شهروندان و تأمین کالاهای اساسی از اولویت‌های اساسی این اداره‌کل در سطح استان است و برای این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: در تمام شهرستان‌های استان شاهد نظارت بر بازار هستیم و تلاش داریم با راه‌اندازی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در راستای کاهش قیمت‌ها و افزایش قدرت خرید مردم گام برداریم.

سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: از مردم انتظار داریم، درخواست کاذب برای تهیه ارزاق نداشته باشند.

تابش تصریح کرد: در انبارهای استان به اندازه کافی جنس موجود است و هیچ مشکلی در تأمین ارزاق مورد نیاز شهروندان نداریم.

وی با اشاره به نشست با نماینده دشتستان عنوان کرد: تعامل بسیار خوبی با نمایندگان استان در مجلس داریم و نمایندگان نیز برای رفع مشکلات موجود نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

تابش از راه‌اندازی سه طرح بزرگ صنعتی در دشتستان خبر داد و بیان داشت: تعداد 300 طرح صنعتی در کل کشور پیشنهاد شده و در حال بررسی آن هستند که در صورت تصویب 10 طرح آن به استان بوشهر تعلق می‌گیرد؛ امیدواریم بتوانیم سه طرح از طرح‌های مذکور را به شهرستان دشتستان اختصاص دهیم.

وی از تشکیل کنسرسیوم صادرات صنعت و معدن استان بوشهر خبر داد و گفت: این کنسرسیوم توسط بخش خصوصی شکل گرفته که خدمات ارزنده‌ای ارائه خواهد کرد.

سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از احداث اسکله تخصصی صادراتی صنعت در استان بوشهر خبر داد و اذعان داشت: این اسکله تخصصی صنعت در دست احداث است که راه‌اندازی این اسکله گامی در توسعه صادرات کالاهای صنعتی و معدنی است.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول