اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان:

ایجاد صندوق توسعه صنعت و معدن از ضروریات گلستان است

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن گلستان گفت: ایجاد صندوق توسعه صنعت و معدن از ضروریات گلستان است، چنانچه این امر محقق نشود شکاف بزرگی بین استان‎های توسعه‎‌یافته و کمتر توسعه‌‎یافته به وجود می‌آید.

ایجاد صندوق توسعه صنعت و معدن از ضروریات گلستان است

رمضان بهرامی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با توجه به اینکه صندوق توسعه بخش کشاورزی آن هم با بهره تک‌رقمی ایجاد شده، به لحاظ استقرار صنایع تبدیلی در استان به عنوان صنایع پشتیبان بخش کشاورزی لازم است صنعت همپای بخش کشاورزی رشد کند.

وی رشد تشکل‎ها را در سطح کشور نشان‎دهنده بلوغ بخش خصوصی برشمرد و تصریح کرد: نیاز جامعه برای محقق شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی با توانمند کردن بخش خصوصی انجام می‎شود.

باید از ظرفیت بخش خصوصی برای برون‎سپاری بهینه استفاده شود

رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان افزود: گلستان نسبت به استان‎های کشور رو به پیشرفت است که باید از ظرفیت بخش خصوصی برای برون‎سپاری بهینه استفاده شود.

بهرامی با انتقاد از اینکه ادغام دو وزارتخانه بازرگانی و صنایع عجولانه صورت گرفته است، متذکر شد: تاکنون چارت سازمانی پس از ادغام، ابلاغ نشده است.

به گفته وی؛ طرح انتزاع‎بخشی از وظایف وزارتخانه جدید و الحاق به وزارت جهاد کشاورزی، سردرگمی و نارسایی‎های جدیدی ایجاد خواهد کرد.

یکی از مهم‌ترین درخواست‎های مردم گلستان راه‎اندازی پتروشیمی است

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان با تاکید بر اینکه نجات بخش صنعت در گرو تصویب تمام موارد پیشنهادی در لایحه حمایت از تولید ملی به مجلس است، ابراز داشت: اخیراً شاهد حذف بعضی از مواد اصلی پیشنهادی در کمیسیون‎های مجلس هستیم که این امر مغایر با راهکارهای اقتصاد مقاومتی است.

این مسئول با بیان اینکه اکثر مصوبات سفرهای هیئت دولت در حوزه تولید انجام شده اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین درخواست‎های مردم گلستان راه‎اندازی پتروشیمی است و اکنون نیاز به همت عالی و پشتیبانی بیشتر دارد تا موانع موجود مرتفع شده و هدیه شایسته‎ای به مردم استان داده شود.

انتهای پیام/83001/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول