اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری استان مرکزی:

فیلم‌های جشنواره پویانمایی تهران در اراک اکران می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از اکران فیلم‌های هشتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در اراک خبر داد.

فیلم‌های جشنواره پویانمایی تهران در اراک اکران می‌شوند

محمدتقی حقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: هشتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی هر دو سال یک بار برگزار می‌شود که هشتمین دوره این جشنواره از فردا به مدت چهار روز در تهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این دوره از جشنواره 70 کشور مختلف دنیا حضور دارند که امسال در اقدامی ابتکاری امکان اکران فیلم‌های برگزیده این جشنواره در مراکز استانی فراهم شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی خاطر نشان ساخت: فیلم‌های منتخب این جشنواره در سه بخش بین‌المللی، ایرانی و منتخب کودک به نمایش در خواهند آمد که کودکان و نوجوانان و دانشجویان می‌توانند این فیلم‌ها را مشاهده کنند.

حقی برگزاری کارگاه‌‌های آموزشی پویانمایی ویژه کودکان و نوجوانان و برگزاری مسابقات کتابخوانی، نقاشی و ... را از دیگر بخش‌های جنبی اکران این فیلم‌ها عنوان کرد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اکران فیلم‌های این جشنواره در مرکز استان‌ آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با هنر پویانمایی و جذب هرچه بیشتر اعضا است.

انتهای پیام/87004/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول