اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد

حضور 625 اثر در جشنواره مطبوعات فجر گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از حضور 625 اثر در جشنواره مطبوعات فجر گیلان خبر داد.

حضور 625 اثر در جشنواره مطبوعات فجر گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید حاذق‌نیکرو پیش از ظهر امروز در نشست کمیته اجرایی نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فجر گیلان با قدردانی از اصحاب رسانه استان برای استقبال از این جشنواره، اظهار کرد: 625 اثر در جشنواره مطبوعات فجر گیلان شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به پایان داوری میانی و آغاز داوری نهایی جشنواره، افزود: معاون فرهنگی ارشاد گیلان به عنوان قائم‌مقام جشنواره بر داوری‌ها نظارت داشته و داوری به روش کدگذاری آثار انجام می‌شود.

رئیس جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های فجر گیلان با بیان اینکه شعار این جشنواره رونمایی شد، گفت: «رسانه گیلانی، رویش انقلابی» شعار نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فجر گیلان است.

این مسئول با قدردانی از عوامل اجرایی جشنواره، تصریح کرد: نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری‌تحلیلی فجر گیلان با همکاری استانداری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، صدا و سیمای مرکز استان، مؤسسه خانه مطبوعات و واحد استانی سرای روزنامه‌نگاران و با ابتکار کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان برگزار می‌شود.

حاذق‌نیکرو با بیان اینکه رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و رئیس قرارگاه سازندگی کوثر از مهمانان کشوری جشنواره هستند، گفت: آیین اختتامیه جشنواره روز چهارشنبه 16 اسفند جاری رأس ساعت 10 صبح در مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) رشت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رئیس و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات ایران و اساتید روزنامه‌نگاری کشور نیز از مهمانان ویژه جشنواره هستند.

*نفرات برتر تندیس «رسانه گیلانی، رویش انقلابی» می‌گیرند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به جوایز نفرات برتر جشنواره، خاطرنشان کرد: به 34 نفر برتر علاوه بر هدایای نقدی، هدایای غیرنقدی نیز اهدا می‌شود و نفرات نخست هر زمینه تندیس ویژه «رسانه گیلانی، رویش انقلابی» دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به بخش‌های جانبی جشنواره، افزود: تجلیل از پنج فرماندار برتر رسانه‌ای، پنج روابط عمومی برتر گیلان، تجلیل از خانواده مرحوم طاهری پیشکسوت مطبوعات گیلان، تجلیل از خانواده شهید مهدی مقدم مسئول گروه ایثار و شهادت یکی از سایت‌های خبری گیلان و تجلیل از مدیران پایگاه خبری گیل فجر از بخش‌های جشنواره مطبوعات فجر استان است.

حاذق‌نیکرو، یکی از مهم‌ترین اهداف جشنواره مطبوعات را ارتقای فعالیت‌های رسانه‌ای دانست و متذکر شد: امیدواریم با هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره شاهد ارتقای چشمگیر رسانه‌ای در استان باشیم.

وی به مهم‌ترین و بارز‌ترین ویژگی‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه اشاره کرد و متذکر شد: اخلاص، امانت‌داری، دقت و سرعت در ارسال اخبار و اطلاع‌رسانی به مردم از بارز‌ترین ویژگی‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/2300/ع40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول