اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سمنان:

فرهنگ‌سازی از مبانی اصلی اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی نقش بسیار مهمی در اقتصاد مقاومتی دارد، گفت: یکی از مبانی اساسی و اصلی در اقتصاد مقاومتی، فرهنگ‌سازی است.

فرهنگ‌سازی از مبانی اصلی اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ابراهیم یعقوبی در همایش استانی سالروز بسیج جامعه پزشکی که در سالن رازی بیمارستان فاطمیه سمنان با حضور 400 نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی برگزار شد، اظهار داشت: اجرای اقتصاد مقاومتی مستلزم دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت است.

وی افزود: تعامل با سازمان‏های مردم‏نهاد، مطرح کردن طب سنتی، تشکیل حلقه‌های صالحین تخصصی و تقویت فرهنگ کار و تولید، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در اساتید و ورود به عرصه‌های تولید از دیگر مبانی اساسی و اصلی اقتصاد مقاومتی است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در این مراسم گفت: بسیج، جامعه را برابر تهاجم فرهنگی و فکری بیمه کرده است و دشمن را نابود می‌کند.

حجت‌الاسلام غلام‏حسین مهدوی‌نژاد افزود: شجره طیبه صالحین عامل تقویت بسیج از لحاظ کمی، کیفی و محتوایی است.

مسئول آموزش دانشجویی سپاه سمنان نیز گفت: تربیت و انسان‌سازی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در حلقه‌های صالحین باید پیگیری و مورد اهتمام قرار گیرد.

علی فتحی افزود: نباید در حلقه‌های صالحین فقط مباحث علمی مطرح شود و این برنامه‏ها، خروجی علمی داشته باشد.

وی تأکید کرد: خروجی حلقه‌های صالحین باید انسان‌های تربیت‌یافته و رشدیافته باشد؛ یعنی تغییر در رفتار، تغییر در نوع پوشش، چگونگی برخورد با دیگران و نگاه به زندگی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/74002/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول