اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت

ساخت اتاقک ویژه تجهیزات ایمنی در صنعت توزیع برق

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از ساخت اتاقک ویژه تجهیزات ایمنی در صنعت توزیع برق با مشارکت شرکت واگن پارس اراک برای نخستین بار در کشور در این شرکت خبر داد.

ساخت اتاقک ویژه تجهیزات ایمنی در صنعت توزیع برق

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، داود عابدی گفت: این اتاقک ویژه عملیات تعمیر و نصب شبکه‌های توزیع برق است که قابل نصب بر روی خودروهای گروه‌های اجرایی بوده و شامل تجهیزات کامل مربوط به شبکه است.

وی افزود: بالا بردن ضریب اطمینان، حفظ و نگهداری، استفاده از لوازم ایمنی فردی و گروهی و ابزار کار از جمله مزایای این اتاقک است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان داشت: این اتاقک با بهره‌گیری از دانش نوین و تلفیق صنعت و خدمات امکان خدمت رسانی مناسب‌تر را در حوزه پر خطر برق فراهم می‌کند.

عابدی خاطر نشان کرد: همچنین استفاده از کمربند هارنس برای جلوگیری از ریسک ناشی از خطر سقوط قبل از استقرار کامل روی شبکه برای انجام تعمیرات و نیز سهولت امداد و نجات افراد حادثه دیده از دیگر اقدامات مهم این شرکت است.

وی با بیان اینکه به کارگیری این فناوری از ضریب ایمنی بالایی برخوردار است، اظهار کرد: دوره آموزشی نحوه استفاده از صندلی هارنس برای کارکنان این شرکت برگزارشده و میزان بروز خطر به صفر رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی یادآور شد: کارگران قبل از ورود به محیط کار باید ایمنی را به عنوان یک مهارت شغلی در برابر آسیب‌های جسمی و خسارات مالی ناشی از حوادث فرا گیرند.

عابدی ادامه داد: اجرای کامل ایمنی در بخش توزیع برق به روش سیستم جامع مشارکت ایمنی از دیگر اقدامات شاخص این استان در حوزه برق رسانی است که هم اکنون در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: ارائه آموزش‌های لازم در زمینه مقابله با حوادث غیرمترقبه در دوره‌های متعدد با مباحث متفاوت از جمله فعالیت‌های این شرکت در راستای ارتقای دانش ایمنی کارکنان است.

عابدی گفت: کاهش تلفات برق، پایداری با قابلیت اطمینان بالا ،کاهش خاموشی‌ها و اجرای دقیق قوانین ایمنی شبکه‌های توزیع برق از مهم‌ترین اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی است.

انتهای پیام/87001/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول