اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بابل:

افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در بابل غیرقانونی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی بابل گفت: افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در بابل غیرقانونی است.

افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در بابل غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، هر ساله در آستانه فرارسیدن سال جدید، رانندگان تاکسی در اکثر شهرهای مازندران از جمله بابل چند روز زودتر از زمان مقرر به استقبال بهار رفته و اقدام به افزایش خودسرانه کرایه تاکسی می‌کنند.

در این میان یکی از مواردی که مدیرعامل تاکسیرانی بابل بعد از شنیدن این موضوع ابراز تعجب کرده و بیان داشته این موضوع تنها از سوی خبرنگار فارس در بابل مطرح شده است و تاکنون هیچ‌گونه شکایتی در این خصوص ارائه نشده متفاوت بودن کرایه تاکسی‌های بی‌سیم در بابل است.

اساسا کرایه رانندگان تاکسی بی‌سیم به صورت کیلومتری محاسبه شده و رانندگان این خودرو بر اساس کیلومتر اقدام به دریافت کرایه از مسافران می‌کنند اما من بارها در یک مسیر، سه کرایه متفاوت پرداخت کردم و زمانی که به راننده مربوطه انتقاد کردم، بیان داشتند: کرایه بر اساس کیلومتر است و در حالی که رانندگانی که کرایه مصوب قانونی دریافت می‌کنند اقدام برخی از همکاران خود را ناعادلانه می‌دانند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل در پاسخ به انتقاد خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برخی رانندگان تاکسی بی‌سیم در بابل کرایه‌های متفاوت دریافت می‌کنند، بیان داشت: شنیدن این موضوع برایم بسیار جالب است چراکه تاکنون شکایتی در این زمینه ارائه نشده و شما اولین کسی هستید که این شکایت را مطرح کردید.

حمیدرضا فاضلی افزود: تنها در صورتی که شما به عنوان شاکی خصوصی، کد و شماره ماشین راننده متخلف را در اختیار سازمان تاکسیرانی بابل قرار دهید در کمیته انضباطی مطرح و با راننده متخلف برخورد می‌شود.

وی همچنین در خصوص افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در بابل تصریح کرد: در حال حاضر افزایش احتمالی کرایه تاکسی در بابل در دست بررسی است و تا زمانی که افزایش قانونی کرایه‌ها توسط سازمان تاکسیرانی اعلام نشود هرگونه افزایش خودسرانه کرایه غیرقانونی بوده و با رانندگان متخلف به شدت برخورد می‌شود.

فاضلی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر خدمات سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی بابل در ایام عید به شهروندان بابلی، هرگونه پاسخ در این خصوص را به روابط عمومی سازمان منتقل کرد.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول