اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

پیشنهاد مذاکره آمریکا مضحک است/ ملت فریب قرآن بالای نیزه را نمی‌خورد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رزمایش 15 هزار نفری بسیجیان استان یزد گفت: پیشنهاد مذاکره آمریکا در شرایطی که خصمانه‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران به کار گرفته، مضحک و خنده‌آور است.

پیشنهاد مذاکره آمریکا مضحک است/ ملت فریب قرآن بالای نیزه را نمی‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در رزمایش 15 هزار نفری بسیجیان استان یزد اظهار داشت: این رزمایش با کمک همه نهادها برگزار می‌شود تا این پیام را به دشمن برساند که ملت ایران در عمق کشور نیز به مقابله بر می‌خیزد و تمام قد پشت سر ولایت ایستاده است.

وی با بیان اینکه آمادگی همه جانبه در برابر تهاجم اقتصادی، تحریم‌ها و فشارهای دشمن از پیام‌های اصلی این رزمایش به دشمن است، افزود: جای جای این کشور اسلامی و وجب به وجب خاک آن از حضور بسیجیان سرشار است و دشمنان باید بدانند که ملت ایران در قبال این تهدیدات محکم ایستاده‌اند.

نقدی عنوان کرد: آمادگی ما محدود و منحصر به جبهه‌ها نیست و آماده‌ایم تا در مقابل تهاجم فرهنگی، اقتصادی و هر نوع هجمه‌ای که دشمن دارد بایستیم.

سردار نقدی عنوان کرد: تشکیل و حضور گردان‌های عاشورا، بیت‌المقدس و الزهرا (س) نماد تحقق خواسته الهی اولیای خدا و رهروان آن‌ها است.

وی بیان داشت: ملت ایران فریب قرآن‌های بالای نیزه و شعارهای دروغ صلح‌طلبانه آمریکا را نمی‌خورد و قرار نیست با این عوام‌فریبی‌ها از حقوق خود صرف‌نظر کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در پس هر سختی آسانی نمایان است، ادامه داد: بسیجیان ما باید خود را برای تحقق آرمان امام خمینی(ره) و آزادسازی قدس شریف از دست رژیم جنایتکار صهیونیسم آماده کنند و با تحمل سختی‌ها در این راه، عقاید و ایمان خود را تقویت کنند.

وی افزود: دشمنان ایران بدانند که باید از این درس‌هایی که ملت ایران در طول این 34 سال داده‌اند  عبرت بگیرند و تحریم‌ها و توطئه‌های خود را کم کنند چرا که ما محکم‌تر از گذشته ایستاده‌ایم.

سردار نقدی اضافه کرد: آمریکای جنایتکار، حیله‌گرانه از مذاکره و سازش با ایران دم می‌زند در حالی که هیچگاه در طول تاریخ روابطی به این حد خصمانه از خود بر علیه این کشور اسلامی نشان نداده است.

وی تصریح کرد: خصومت‌های آمریکا به اوج خود رسیده و حتی به رشته‌های ورزشی نیز سرایت کرده است که این رفتارها نمی‌تواند نشان از تمایل برای مذاکره باشد.

سردار نقدی در ادامه با بیان اینکه رزمندگان با شعار انقلاب اسلامی به میدان آمدند و در دفاع مقدس افتخار آفرینی کردند، گفت: 347 هزار بسیجی در این خطه جمع شده‌اند تا آمادگی از این میراث به جا مانده از 4 هزار و 100 شهید استان را نشان دهند.

وی استان یزد را دارای مردمانی سختکوش خواند که میراثی غنی و شکوهمند دارند و حقی بزرگ به گردن همه ملت ایران دارند.

سردار نقدی عنوان کرد: احمد متوسلیان، شهید جوکار، آقا بابایی، منتظرقائم و سایر شهدا هر کدام نام نیکی در دفاع مقدس به جا گذاشته‌اند و بسیجیان میراث‌دار آن‌ها هستند و باید راه آن‌ها را با همان عظمت و شکوه ادامه دهند.

وی بیان داشت: مردم یزد برای نخستین بار در دهم فروردین سال 57 با تکبیرهای خود تظاهرات کردند و تکبیر را به عنوان شعار انقلاب اسلامی نهادینه کردند.

وی تقدیم 4 هزار و 100 شهید از یزد به این انقلاب را از دیگر افتخارات و میراث یزدی‌ها دانست و گفت: یزدی که همیشه در آرامش و سکوت بوده و از جنگ آوری دور بوده است تعداد زیادی از رزمندگان خود را در جبهه‌های نبرد در راه دفاع از اسلام داده است که این افتخار بزرگی است.

سردار نقدی بیان کرد: این رزمایش با کمک همه نهادها، روحانیون، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان پیام بزرگی را برای دوست و دشمن دارد که ملت ایران نه تنها در مرزها بلکه در عمق کشور، برای پاسداری و دفاع از اسلام و انقلاب مبارزه با دشمنان تا پای جان ایستاده است.

وی همچنین خواستار تقویت و گسترش تفکر بسیجی در جامعه شد و گفت: ملت ایران صلح طلب است اما در جایی که دشمن بخواهد با فریبکاری جلو بیاید ایستادگی می‌کند.

انتهای پیام/90004/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول