اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز شهدا صورت گرفت

حضور خواهران بسیجی قم بر مزار شهید فرانسوی

خبرگزاری فارس: همزمان با روز شهدا خواهران بسیجی پایگاه سوده قم با حضور در گلزار شهدا و مزار کمال(ژوان) کورسل به این شهید و سایر شهدای بزرگوار دفاع مقدس ادای احترام کردند.

حضور خواهران بسیجی قم بر مزار شهید فرانسوی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در مراسم «روزی با شهدا» که به همت پایگاه سوده حوزه پنج حضرت زهرا(س) از ناحیه امام حسین(ع) قم برگزار شد، خواهران بسیجی عضو حلقه‌های صالحین پس از پیاده‌روی مسیر و حضور در سالن اجتماعات گلزار شهدا، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشتند.

پس از این مراسم بسیجیان بر مزار شهیدان کمال کورسل، محمدرضا شفیعی، محمد معماریان و حجت‌الاسلام صالحی خوانساری حضور یافته و با قرائت قرآن، غبارروبی و گلباران مزار مطهر شهدا نسبت به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

ژوان کورسل در فرانسه به دین اسلام و مذهب تشیع گرایش یافت و نامش را به کمال تغییر داد. سپس برای ادامه تحصیل به یکی از مدارس حوزه علمیه قم رفت و با حضور در جبهه، در عملیات مرصاد و در سن 24 سالگی به شهادت رسید.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول