اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود در جمع مداحان:-1

مداحان بسیجی باید پیش‏برنده و پیش‏رونده باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: مداحان بسیجی با دو عنوان مداح و بسیجی که هر کدام تاثیرگذاری خاص خود را در جامعه دارند، باید پیش‏رونده و پیش‏برنده باشند.

مداحان بسیجی باید پیش‏برنده و پیش‏رونده باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری عصر امروز در اختتامیه دوره تخصصی بسیج مداحان شرق استان سمنان که با حضور 80 نفر از خواهران و برادران شهرستان‌های شاهرود، دامغان و میامی در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور در جمع مداحان بسیجی و تقدیر از دست‏اندرکاران برگزاری این همایش اظهار داشت: از خدا می‌خواهیم که قلوب، اندیشه، تفکر و اعضا و جوارح ما را به نورانیت قرآن و اهل بیت(ع) و حضرت سیدالشهدا(ع) مزین بفرماید.

وی افزود: امیدواریم اثرات این دوره که با برکت برگزار شده است، در شهرها و روستاها متبلور شود و همه از برکات آن استفاده لازم را ببرند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: امروز پیرامون مداحان بسیجی و وظایف آنها که مبحث مهمی است، سخن خواهیم گفت.

مطهری در ادامه خطاب به حاضران افزود: شما، «مداحان بسیجی» نام گرفته‏اید و این یعنی شما دو قشر هستید و هرکدام تکالیف مشخصی به عهده دارید که با هم جمع می‌شود.

 

*بسیجی هر روز تکلیفی خاص دارد

وی با اشاره به بسیج و بسیجی اظهار داشت: بسیجی هر روز تکلیفی دارد؛ روزی با پیش‏بینی امام راحل مبنی بر اینکه مملکتی که 20 میلیون جوان دارد، باید 20 میلیون تفنگ‏دار داشته باشد، 8 سال جنگ تحمیلی اتفاق افتاد و بسیجیان برای دفاع شتافتند.

مطهری افزود: امام عظیم الشان در سال آخر عمرشان در دیدار با بسیجیان، تکلیف گسترش بسیج در جهان اسلام و عنوان «بسیجیان جهان اسلام» را به کار بردند که باید درصدد ایجاد حکومت جهانی اسلام باشیم و حکومت اسلامی جهانی تشکیل شود.

فرمانده سپاه شاهرود بیان داشت: امروز انقلاب باید توسط بسیجیان به جهان صادر شود و پیامبر (ص) و قرآن از ما این انتظار را دارند.

 

*امام راحل از قیام خود سه هدف را دنبال می‌کردند

وی تصریح کرد: امام راحل از قیام خود سه هدف را دنبال می‌کردند که سرنگونی شاه، ایجاد انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت جهانی اسلام است و دو مورد اول محقق شد و مورد سوم نیز باید محقق شود و امام این را خود، از بسیجیان خواست.

مطهری خاطرنشان کرد: اکنون نیز مطالبه رهبری از بسیجیان تحقق این حکومت جهانی است.

وی تاکید کرد: قله‌ای که به سمت آن می‌رویم، تمدن نوین اسلام بوده و راه رسیدن به آن، پیشرفت و عدالت و دارای دو باند سخت افزاری و نرم‏افزاری است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: باند اول آن، ظاهر و سخت‌افزار است و باند دوم، باطن، محتوا و نرم‏افزار هست که به فرموده رهبر انقلاب، باند دوم از باند اول مهم‏تر و سرنوشت‌سازتر است.

مطهری تاکید کرد: پیشرفت ظاهری و باطنی همگام با هم تاثیرگذار بوده و وظیفه بسیج و بسیجی، برآوردن نیازهای اساسی انقلاب اسلامی در بعد نرم‏افزاری و محتوایی است.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به هر دو قالب نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیازمند است و نیاز اساسی در، مقوله محتوای پیشرفت و عدالت است و باید خلاء ناشی از آن توسط بسیجیان پُر شود.

انتهای پیام/2249/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول