اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت:

برقراری امنیت در مناطق زلزله‌زده از افتخارات پلیس است

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت برقراری امنیت در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی را یکی از افتخارات و اثرات ماندگار پلیس و نیروی انتظامی در مناطق زلزله‌زده برشمرد.

برقراری امنیت در مناطق زلزله‌زده از افتخارات پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت الاسلام قهرمان احمدی صبح امروز در همایش «جاده، پلیس، سفر» عدالت و امنیت را دو شاخصه مهم توسعه هر کشور برشمرد و افزود: خوشبختانه ایران با وجود همسایگی با 15 کشور یکی از امن‌ترین نقاط دنیا به شمار می‌رود که با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی این امر محقق شده و همه باید قدر این نعمت را بدانیم.

امام جمعه هریس گفت: با وجود اینکه در طول تاریخ به علت موفقیت ویژه ایران تمام دنیا به کشورمان چشم طمع داشتند اما به همت ایثارگری‌های ملت ایران و همراهی و همگامی در حفظ و حراست از کشور هیچ دشمنی نتوانسته کشور ما را ناامن کند و هشت سال دفاع مقدس نمادی آشکار در این زمینه است.

این مقام مسئول گفت: برخورد پلیس با مردم طبیبانه است که این امر نشان از مردمی بودن این نیرو است همچنین خدمتگزاری به مردم و ایجاد آرامش و امنیت سرلوحه این نیروی تلاشگر بوده و هست.

احمدی همچنین توجه بیشتر به جاده اهر – تبریز را از نیازهای اساسی منطقه برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با تعامل و همکاری دولت، مجلس و مسئولان شاهد تسریع در اجرای این جاده حیاتی باشیم.

انتهای پیام/60003/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول