اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دومین روز از سال جدید

بازارچه صنایع دستی و سوغات شیروان گشایش یافت

بازارچه صنایع دستی و سوغات شیروان همزمان با دومین روز از سال جدید گشایش یافت.

بازارچه صنایع دستی و سوغات شیروان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، دبیر ستاد تسهیلات سفرهای دائمی شیروان  پیش از ظهر امروز در آیین گشایش این بازارچه اظهار کرد: این محل در سطح 20 غرفه شامل؛ صنایع دستی و سوغات شهرستان ایجاد شده است.

میرعلی رجعتی هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان و ارائه خدمات به زائران و مسافران عنوان کرد. هنرمندان شهرستان با ارائه صنایع دستی و سوغات خود نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های شیروان دارند.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات سفرهای دائمی شیروان نیز با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی گفت: در این راستا اقداماتی نظیر انتشار ویژه نامه سفر، تبلیغات محیطی، راه‌اندازی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مسافران و همچنین تشکیل ستاد خبری نوروزی صورت گرفته است.

سارا سلامتی برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی را از دیگر برنامه‌های این معاونت عنوان کرد.

به گزارش فارس، بازارچه نوروزی شیروان تا 13 فروردین ماه جاری در محل میدان معلم شیروان، پارک فرهنگ برای عموم برپا شده است.

انتهای پیام/63002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول