اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین:

حفظ میراث فرهنگی با رونق صنایع‌دستی تحقق می‌یابد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین گفت: انس و ارتباط بیشتر با صنایع‌دستی و رونق آن موجب حفظ و نگهداری از میراث فرهنگی کشور می‌شود.

حفظ میراث فرهنگی با رونق صنایع‌دستی تحقق می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین، اسدالله بیرانوند گفت: برای استقبال از نوروز در سال 92 همزمان با سراسر کشور، جشنواره ملی صدای بهار همراه با نمایشگاه صنایع‌دستی ایران ـ قزوین به مدت 10 روز در مجموعه تاریخی ـ فرهنگی سعدالسلطنه برگزار شده است که حضور هنرمندان استان‌های کشور نیز به کیفی شدن محصولات عرضه شده کمک شایانی کرده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در ستاد تسهیلات سفر استان قزوین افزود: امیدواریم بتوانیم با رویدادهای فرهنگی، موجبات رضایت مسافران نوروزی را فراهم کرده و جذابیت لازم را برای حضور گردشگران در این منطقه تاریخی بیش از گذشته فراهم کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین تصریح کرد: این نمایشگاه و جشنواره با همکاری و زحمات شبانه‌روزی هنرمندان زیادی برپا شده و زمینه دسترسی آسان مسافران نوروزی به صنایع‌دستی استان‌های کشور را در مکانی زیبا و تاریخی فراهم کرده است.

وی یادآور شد: با توجه به نقش صنایع‌دستی در زندگی امروزی اگر بتوانیم با برپایی نمایشگاه‌ها ارتباط مردم با صنایع‌دستی را تقویت کنیم خواهیم توانست از میراث فرهنگی ارزشمند خود صیانت کنیم.

بیرانوند عنوان کرد: امیدواریم سال 92 سالی توأم با سلامتی و نشاط و شادابی برای مردم کشور باشد و با کمک مسئولان شاهد رونق صنایع‌دستی و هنرهای سنتی مناطق مختلف کشور باشیم.

انتهای پیام/2667/م/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول