اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان خبر داد

افتتاح نمایندگی میراث فرهنگی در شهرستان آزادشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان گفت: ‌نمایندگی اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان آزادشهر در استان گلستان، افتتاح و راه‎اندازی شد.

افتتاح نمایندگی میراث فرهنگی در شهرستان آزادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی با اشاره به گستردگی فعالیت‎های این اداره کل در حوزه‎های مختلف میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، راه‎اندازی نمایندگی در تمام شهرستان‎های این استان را ضروری دانست و اظهار داشت: تاکنون در شهرستان‎های گنبدکاووس، مینودشت، کردکوی و علی‎آبادکتول نمایندگی اداره کل راه‎اندازی شده بود که با پیگیری‎های به عمل آمده، نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در شهرستان آزادشهر نیز افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه محمد شاهی‎پودینه به عنوان سرپرست اداره این شهرستان معرفی شده، افزود: با ایجاد نمایندگی در این شهرستان امورات مربوط به حوزه‎های مختلف میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری این شهرستان پیگیری می‎شود.

عباسی افزود: با توجه به مسافت شهرستان‎های این استان با اداره کل و ضرورت سرعت بخشیدن به پیگیری فعالیت‎های سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان و خدمت‎رسانی مناسب به مراجعان، اقدام به راه‎اندازی نمایندگی در شهرستان‎های این استان شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان اذعان داشت: پیگیری‎های لازم برای راه‎اندازی نمایندگی‎های این اداره کل در شهرستان‎های بندرگز، نوکنده و کلاله نیز انجام شده و امیدواریم در آینده‎ای نزدیک با افتتاح این نمایندگی‎ها شاهد افزایش خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف این اداره کل باشیم.

استان گلستان دارای 14 شهرستان، 28 شهر، 25 بخش و 56 دهستان هستند.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول