اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

حضور گسترده مردم در انتخابات، تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد

امام جمعه زابل گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری، موجب خنثی شدن تمامی توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

حضور گسترده مردم در انتخابات، تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام سیدکاظم طباطبایی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان زابل در جمع نمازگزاران اظهار داشت: انسان مؤمن هرگز گناه نمی‌کند و کسی که گناه نکند قلبش سیاه نمی‌شود و می‌تواند نماز شب را بخواند.

وی در ادامه از تلاش تمامی نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری امنیت ایام نوروز و تعطیلات تقدیر و تشکر کرد که توانستند به‌خوبی به مردم خدمت‌رسانی کنند و امنیت را در منطقه برقرار سازند.

خطیب جمعه زابل همچنین از کارکنان زحمتکش اورژانس و امدادگران هلال‌احمر نیز که در ایام نوروز به‌ حالت آماده‌باش کامل بودند و به شهروندان و مسافران خدمت‌رسانی می‌کردند قدردانی کرد.

طباطبایی به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» اشاره کرد و گفت: رهبر معظم و فرزانه انقلاب با دوراندیشی و درایت این سال را به این نام نامگذاری کرده‌اند لذا همه ما باید به این امر مهم توجه داشته باشیم و در سایه توجهات رهبری در زمینه توسعه و پیشرفت کشورمان گام برداریم.

وی گفت: با توجه به انتخابات در پیش‌روی ریاست جمهوری، دشمنان از همین الان توطئه‌ها و دسیسه‌های خود را آغاز کرده‌اند اما بدانند که ملت بزرگ ایران، گوش به فرمان رهبری تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد و آنان را مأیوس خواهند ساخت.

امام جمعه زابل به اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی غرب کشور اشاره کرد و بیان داشت: امروز جوانان ما پا در سرزمین‌های مقدسی می‌گذارند که شهدا با خون پاکشان آن مکان‌ها را گلگون کرده‌اند لذا اعزام به این مناطق مقدس تأثیر به‌سزایی در خدایی کردن جوانان دارد و این همه از برکت خون شهدا است.

طباطبایی به 18 فروردین‌ماه روز جهانی بهداشت اشاره کرد و افزود: برای اینکه سالم و تندرست بمانیم باید بهداشت را رعایت کرده زیرا در فقه ما صحت اعمال و فرایض‌مان در گرو طهارت و پاکیزگی است.

وی از مردم خواست با مأموران بهداشتی همکاری کنند و با رعایت موازین بهداشتی، زندگی و جامعه‌ای سالم داشته باشند.

انتهای پیام/75002/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول