اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حبیب‌الله عسگراولادی در گفت‌وگو با فارس:

«جشن ملی» رقابت سالم در انتخابات است/ با قالیباف ملاقات نکردم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری ملت می‌تواند ترفندهای دشمنان را خنثی کند، گفت: رقابت سالم در انتخابات جشن ملی است.

«جشن ملی» رقابت سالم در انتخابات است/ با قالیباف ملاقات نکردم

حبیب‌الله عسگراولادی در حاشیه سفر خود به گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر رقابت سالم در انتخابات را جشن ملی خواند و اظهار کرد: اصل رقابت در انتخابات باید رعایت شود و قطب‌های شرکت کننده به دور از نزاع اقدام به معرفی نامزدهای انتخاباتی خود کنند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران باید دو کار مهم در انتخابات را رقم بزنند، افزود: ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری ملت می‌تواند ترفندهای دشمنان را خنثی کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره اظهارات برخی رسانه‌ها مبنی بر ملاقات وی با قالیباف، اذعان کرد: بر خلاف آنچه که برخی رسانه‌ها غیر واقعی نوشته‌اند، با ولایتی ملاقات کردم اما تاکنون با قالیباف ملاقات نکردم.

وی با بیان اینکه باید در جامعه حاضر باشیم و اعمال خوب مورد تشویق قرار گیرند، تصریح کرد: در جامعه باید احساس مسئولیت کنیم تا معروف و منکر به خوبی شناخته شوند.

عسگراولادی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید نقاط ضعف و قوت دقیق و بدون کم و زیاد کردن اخبار را انعکاس دهند، خاطرنشان کرد: لزومی ندارد خبرنگار غیر واقعی بنویسد.

وی درباره مذاکره با آمریکا، بیان کرد: اگر دولتمردان آمریکا خردورزی داشته باشند باید موضع متین و خردمندانه رهبری را قبول کنند و قدردان این فرصت طلایی باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصریح بر اینکه آمریکا باید انسانی رفتار کند، خاطرنشان کرد: مردم ما رابطه گرگ و میش را نمی‌پسندند.

وی با بیان اینکه جنگ و صلح در قانون با رهبری است، یادآور شد: موضع رهبری بسیار خوب بوده است.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: رقابت‌های انتخاباتی نباید منجر به طمع‌ورزی دشمن شود.

انتهای پیام/2300/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول