اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه روح‌الله استان مرکزی:

ولایت‌مداری شاخص اصلی فرهنگ و تفکر بسیجی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ولایت‌مداری و ولایت باوری مهم‌ترین مولفه و شاخص اصلی فرهنگ و تفکر بسیجی است.

ولایت‌مداری شاخص اصلی فرهنگ و تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علیرضا عبدی بعد از ظهر امروز در کارگروه فرهنگی، سیاسی نخبگان قشرهای بسیج سپاه روح‌الله استان اظهار داشت: بسیجیان همواره پیرو ولایت فقیه بوده و بر اساس رهنمودهای ولایت فقیه حرکت‌های خود را شکل داده و می‌دهند.

وی تصریح کرد: بسیجیان امروز با ولایت‌مداری و پیروی از امر ولی فقیه در بسیاری از عرصه‌ها به یاری نظام آمده و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه نهادینه شدن این فرهنگ نقش موثری در شکست جنگ نرم دشمنان دارد، بیان داشت: فرهنگ بسیج نشات گرفته از فرهنگ نبوی و علوی است که امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری به این تفکر نیازمند است.

عبدی  خاطر نشان ساخت: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون بسیجیان همواره وفاداری و پایبندی خود را به نظام و ارزش‌های اسلامی به اثبات رسانده‌‌اند که این از افتخارات ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های کارگروه فرهنگی سیاسی نخبگان قشرهای بسیج استان بیان داشت: این کارگروه، اهداف و برنامه‌های بسیاری را برای سال آینده تدوین و طراحی کرده که برگزاری نشست در زمینه‌ مسائل روز و نشست‌های مختلف پیرامون ولایت‌شناسی، تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، حجاب و عفاف و سبک زندگی و... بخشی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/87005/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول