اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان:

دستگاه قضا در انتخابات بی‌طرف و بر محور قانون عمل می‌کند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان گفت: دستگاه قضا در انتخابات بی‌طرف و بر محور قانون عمل می‌کند.

دستگاه قضا در انتخابات بی‌طرف و بر محور قانون عمل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمدالله حسن‌زاده ظهر امروز در نخستین جلسه پیگیری و پیشگیری از جرائم انتخاباتی اظهار کرد: ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در راستای پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه 15 نفر در ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی عضو هستند، اضافه کرد: رئیس کل دادگستری استان زنجان، دادستان زنجان، معاون پیشگیری دادگستری کل از اعضای این ستاد هستند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان، مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان را نیز از اعضای ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان عنوان کرد و گفت: مدیرکل اطلاعات استان، مدیرکل بازرسی استان نیز از افرادی هستند که در این ستاد عضو هستند.

وی در ادامه به وظایف ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی نیز اشاره کرد و گفت: پایش مستمر تخلفات و جرائم انتخاباتی با استفاده از ظرفیت اعضای ستاد انتخاباتی و پیشگیری از جرائم در حدود قوانین از اقداماتی است که ستاد پیشگیری در استان انجام می‌دهد.

حسن‌زاده از دیگر وظایف ستاد پیشگیری از تخلفات انتخابات را بازدارندگی و ترویج قانون‌مداری از طریق تشریح مفاد قانون جرائم انتخاباتی عنوان کرد و افزود: این ستاد در تلاش است تا با اقدامات لازم در راستای برگزاری انتخابات سالم کمک کند.

وی همچنین به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در زمینه رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی در زمینه انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: رسیدگی خارج از نوبت به جرائم انتخاباتی از طریق شعب ویژه در دادسراها از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

انتهای پیام/73005/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول