اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

برگزاری باشکوه انتخابات خلق حماسه‌ای بزرگ از سوی مردم خواهد بود

فرماندار رباط کریم گفت: برگزاری باشکوه انتخابات خلق حماسه‌ای بزرگ از سوی مردم خواهد بود.

برگزاری باشکوه انتخابات خلق حماسه‌ای بزرگ از سوی مردم خواهد بود

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: مردم ایران اسلامی امسال با برگزاری باشکوه انتخابات و با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی حماسه سیاسی را به زیبایی خلق می‌کنند.

فرماندار رباط کریم با بیان اینکه ثمره سال تولید ملی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی برداشت می‌شود گفت: مردم ایران اسلامی امسال حماسه سیاسی را به زیبایی خلق می‌کنند و این حماسه در انتخابات امسال محقق می‌شود.

سلیمان پور افزود: حماسه سیاسی اوج خواسته مقام معظم رهبری است و مردم باید ضمن حفظ وحدت با یکپارچگی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و با حضور گسترده و همه جانبه در انتخابات سال‌جاری حماسه سیاسی عظیمی را خلق کنند.

وی با بیان این که شعار حماسه اقتصادی در راستا و ادامه مسیر شعار سال‌های گذشته است، افزود: با توجه به قطع وابستگی، بومی‌گرایی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، از این پیچ تاریخی به سلامت گذر خواهیم کرد و در زمینه اقتصادی نیز کشور ما همچون سایر حوزه‌ها به موفقیت دست می‌یابد.

فرماندار رباط کریم تصریح کرد: در کنار آحاد ملت به عنوان پشتوانه همیشگی نظام و انقلاب، خادمان مردم  نیز در همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان، این رهنمود حکیمانه رهبر معظم انقلاب را در سرلوحه تصمیم گیری‌ها و اقدامات خود قرار می‌دهند.

انتهای پیام/2302/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول