اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طریق ویدئوکنفرانس با وزیر کشور صورت گرفت

آغاز فرآیند اجرایی انتخابات شوراها در سیستان و بلوچستان

فعالیت‌‏های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با وزیر کشور، در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

آغاز فرآیند اجرایی انتخابات شوراها در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم ناروئی صبح امروز در مراسم آغاز رسمی فرآیند اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراها که با دستور وزیر کشور از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان پس از پیروزی انقلاب با حضور خود در صحنه‌های مختلف سیاسی تعهد خود را نسبت به نظام و انقلاب به اثبات رسانده‌اند.

وی برگزاری سالم و پرشور انتخابات را عامل قوام و استحکام نظام دانست و افزود: انتخابات پرشور مسلماً باعث سرافرازی نظام و تداوم توفیقات دولت خواهد بود.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سه هزار و 591 شعبه اخذ رأی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: سه هزار و 31 شعبه از این تعداد شعب اخذ رأی روستایی و 31 شعبه اخذ رأی عشایری و 529 شعبه اخذ رأی شهری کار جمع‌آوری آرای مردم استان را انجام می‌دهند.

ناروئی بیان داشت: هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات در این استان هوشیارتر و با تجربه‌تر از دوره‌های گذشته آمادگی کامل برای جلب اعتماد عمومی و برگزاری انتخابات سالم را خواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان هم با بیان اینکه یکی از برجستگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور پرشور مردم در انتخابات است گفت: مردم بار دیگر با حضور پرشور و گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا عرصه سرنوشت‌ساز دیگری از تاریخ را رقم می‌زنند.

رجبعلی شیخ‌زاده بررسی راهکارهای تقویت حضور حداکثری مردم در انتخابات و راهکارهایی پیش‌بینی شده برای حفاظت و امنیت انتخابات را از دیگر برنامه‌های اجراشده ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان برشمرد.

فرماندار زاهدان هم، لازمه اجرای صحیح قانون را، اطلاع دقیق از قانون دانست و گفت: قانون محوری مجریان انتخابات، موجب جلب اعتماد مردم به انتخابات می‌شود.

عباسعلی ارجمندی با اعلام آمادگی کامل مجریان انتخابات برای برگزاری این رویداد مهم و حضور پرشور و باشکوه مردم، بیان داشت: نتیجه تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور شکل‌گیری حماسه سیاسی بی‌نظیر خواهد بود.

گفتنی است، انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، 24 خردادماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/75002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول