اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استانداری مرکزی:

حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی می‌شود

مدیرکل سیاسی و رئیس ستاد انتخابات استانداری مرکزی گفت:‌ حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی می‌شود و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید بکوشند نهایت همکاری را با مسئولان برگزار کننده انتخابات داشته باشند.

حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرهاد اسکندری در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: انتخابات امسال نسبت به انتخابات سال‌های گذشته از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است و مردم باید در این انتخابات حضوری جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات موجب افزایش و اقتدار هر چه بیشتر نظام در عرصه بین‌المللی می‌شود و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید بکوشند نهایت همکاری را با مسئولان برگزار کننده انتخابات در امر تأمین امکانات مورد نیاز داشته باشند.

مدیرکل سیاسی و رئیس ستاد انتخابات استانداری مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود خدمت به محرومان و به‌ویژه جامعه هدف زیر پوشش بهزیستی را خواستار شد و گفت: فرصت‌ها و پتانسیل‌های خوبی وجود دارد که با بهره‌گیری مناسب از آن‌ها در راستای توانمندی مددجویان می‌توان قدم‌های مثبتی برداشت.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز گفت: بهزیستی به دنبال بهره‌گیری از توان تخصصی و پیشگیری زودهنگام از آسیب‌های اجتماعی است.

رضا ربیعی افزود: بهره‌گیری از توان تخصصی با تأکید بر حفظ و صیانت از ارزش‌ها و اصول مترقی عدالت و رازداری در کنار اهمیت به دو اصل پیشگیری زودهنگام و توانمندسازی توانسته بهزیستی را در زمره دستگاه‌های برتر حوزه سلامت اجتماعی قرار دهد.

وی تصریح کرد: توانمندسازی با اصلاح زیرساخت‌ها معنی می‌یابد و در همین راستا نیز علاوه بر حمایت‌های مالی از مددجویان و با فراهم‌سازی امکانات آموزشی و اشتغال از طریق انعقاد تفاهمنامه با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و نیز تأمین اجتماعی زنان خودسرپرست، مقوله توانمندسازی را به شکل اصولی پیگیری می‌کنیم.

غلامرضا فتح‌آبادی مدیرکل امور اجتماعی استانداری مرکزی نیز با بیان این‌که رسالت بهزیستی در ابعاد مختلف در راستای سیاست‌ها و اولویت‌های دولت در مساعدت و کمک به افرادی است که حامی ندارند، گفت: تلاش همکاران سازمان بهزیستی در بحث کنترل و کاهش طلاق در استان مرکزی در سال 91 قابل تقدیر است.

انتهای پیام/87002/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول