اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عدم طاقت شهرداری در دوری از لیگ برتر

لیگ برتری شدن شهرداری تبریز

تیم شهرداری تبریز با تساوی بدون گل مقابل راهیان کرمانشاه به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.

لیگ برتری شدن شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته آخر لیگ دسته اول ایران عصر امروز در گروه «ب» تیم شهرداری تبریز با تساوی بدون گل مقابل راهیان کرمانشاه  با 47 امتیاز به صورت مستقیم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.

استقلال خوزستان حریف جدی تیم شهرداری تبریز در راه صعود، ابتدا از فولاد یزد با یک گل پیش افتاد اما در ادامه بازی و در 10 دقیقه پایانی دو گل از مهمان خود دریافت کرده و با 46 امتیاز در همان رده دوم جدول جای گرفت.

این دومین صعود تیم شهرداری تبریز به لیگ برتر است. شهرداری تبریز در سال 89 نیز با اکبر میثاقیان به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرده بود و در لیگ دهم حضور داشته و در رده سیزدهم به کار خود پایان داد.

اما  شهرداری در رقابت‌های فصل گذشته با قرار گرفتن در مکان هفدهم جدول به لیگ دسته اول سقوط کرد.

شهرداری تبریز امسال با فراز کمالوند نشان داد که طاقت دوری از لیگ برتر را نداشته و در کمترین فاصله زمانی مجددا به لیگ برتر صعود کرد.

از گروه الف این رقابت ها نیز گسترش فولاد تبریز به لیگ برتر صعود کرده بود تا تبریز فصل آینده رکورد شکنی کرده و سه تیم در لیگ برتر داشته باشد.

در پایان بازی‌های این گروه تیم شهرداری تبریز به لیگ برتر صعود کرد، استقلال خوزستان با جای گرفتن در رده دوم به مصاف تیم مس سرچشمه خواهد رفت و مس رفسنجان، حفاری اهواز، برق شیراز و یادآوران شلمچه به لیگ دسته دو کشور سقوط کردند.

شهرداری تبریز سومین تیم فراز کمالوند در راه صعود به لیگ برتر است. وی پیش‌تر شیرین فراز کرمانشاه  و تراکتورسازی تبریز را نیز لیگ برتری کرده بود. 

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول