اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

شهرداری تبریز فروشی نیست

شهردار تبریز با رد برخی شایعات مطرح در خصوص احتمال واگذاری و فروش امتیاز تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: امتیاز تیم شهرداری متعلق به همه مردم تبریز بوده و فروشی نیست و سال‌ آینده با قدرت تمام در لیگ برتر به مصاف حریفان می‌رود.

شهرداری تبریز فروشی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا نوین  دقایقی پس از تساوی تیم فوتبال شهرداری در کرمانشاه  برابر تیم راهیان این شهر که منجر به صعود مقتدرانه این تیم به لیگ برترشد ،با تبریک این پیروزی غرورآفرین به تک تک شهروندان و فوتبال دوستان تبریزی گفت: این صعود که با حمایت تمام تماشاگران فوتبال ، شهروندان تبریزی ، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و تلاش بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه حاصل شد ، متعلق به همه تبریزی‌هاست و این تیم سفیر جدید فوتبال ریشه‌دار تبریز در سطح اول فوتبال کشور خواهد بود.

وی در ادامه پیام خود با اشاره به بازی‌های مقتدرانه و پیروزی‌های تیم فوتبال شهرداری تبریز،  نشان دهنده عزم جدی مدیریت شهری تبریز برای تزریق نشاط اجتماعی در جامعه و نزد جوانان دانست  ادامه داد: پس از موفقیت و صعود تیم گسترش فولاد تبریز به لیگ برتر ، شهرداری تبریز نیز با اقتدار به لیگ برتر راه یافت تا یک بار دیگر فوتبال تبریز و آذربایجان خود را در سطح اول فوتبال کشور مطرح سازد و فوتبال دوستان را شاد کند.

شهردار تبریز همچنین  ادامه داد: تاریخ نشان داده است هر وقت فوتبال تبریز و آذربایجان از تنگنا در آید و بتواند بازیکنان و چهره‌های غیرتمندی به فوتبال ایران تحویل دهد ، فوتبال ایران در تمامی میادین بین المللی با قدرت به میدان رفته و نتایجی در خور شأن میهن عزیزمان کسب کرده است.

وی با رد برخی شایعات مطرح در خصوص احتمال واگذاری و فروش امتیاز این تیم گفت: امتیاز تیم شهرداری متعلق به همه مردم تبریز بوده و فروشی نیست و ما با اقتدار در فصل بعدی لیگ برتر برای اثبات دوباره توانمندی‌های فوتبال تبریز ، در کنار تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد به مصاف حریفان خواهیم رفت.

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول