اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

سلامت توانمندی و انگیزه کاندیدای شوراها مدنظر قرار گیرد

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید در گزینش کاندیدای شوراها خود سلامت، توانمندی و کارآیی و انگیزه فرد منتخبشان را مدنظر قرار دهند.

سلامت توانمندی و انگیزه کاندیدای شوراها مدنظر قرار گیرد

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر قرار داریم و این موضوع از همه جهات مورد اهمیت است.

وی افزود: مهم‌ترین تاثیر این انتخابات بر عمران و آبادانی شهرها و زندگی شهروندان است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم استان خوزستان به‌ویژه این شهرستان همیشه در انتخابات حضوری پرشور و گسترده داشته و این نشان از این دارد که همیشه نسبت به سرنوشت محله و منطقه خود حساس و علاقه‌مند هستند.

* وضع حداقل قوانین‌ها

این مسئول اضافه کرد: اما آنچه که در انتخابات کم و کاستی‌ها را به ‌وجود می‌آورد قوانینی‌ است که حداقل‌ها را وضع می‌کند.

دهدشتی تصریح کرد: حداقل‌هایی نظیر مدرک تحصیلی و سوءشهرت که با عبور کاندیدا از این فیلترها دیگر به موارد خاص‌تری توجه نمی‌شود!

* مردم کاندیدای اصلح را برگزینند

وی با بیان اینکه آنچه یک کاندید انتخاباتی را نسبت به سایرین متمایز می‌کند، اراده، وجدان کاری و انگیزه است، گفت: با توجه به تجربیات مردم در سه دوره قبل انتخابات شوراها، در این دوره باید با چشمانی بازتر و آگاهانه‌تر در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم باید کاندیدای اصلح را برگزینند و در گزینش خود سلامت، توانمندی و کارآیی و انگیزه فرد منتخبشان را مدنظر قرار دهند.

* در انتخابات باید احساسات، وابستگی‌های قومی و عشیره‌ای و تعصبات را کنار گذاشت

این مسئول به مردم توصیه کرد: باید تلاش کنیم سطح شوراها را ارتقا دهیم و برای تحقق این امر افرادی توانمند، با سابقه‌ای روشن و با کارنامه اخلاقی در خور شأن برگزینیم.

دهدشتی اذعان داشت: در انتخابات باید احساسات، وابستگی‌های قومی و عشیره‌ای و تعصبات را کنار گذاشت و به کسانی که صلاحیت دارند رأی داد.

انتهای پیام/72001/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول