اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 26

قناعت:‌ «سلامت انتخابات» کلیدواژه مجریان انتخابات است

استاندار گلستان گفت: سلامت انتخابات کلیدواژه رستگاری سیاسی است که باید در تاریخ مدیریتی همه اعضای ستاد و دست‎اندرکاران آن ثبت شود، بنابراین برگزاری انتخابات سالم باید در دستورکار مجریان انتخابات باشد.

قناعت:‌ «سلامت انتخابات» کلیدواژه مجریان انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در جمع اعضای ستاد انتخابات استان گلستان اظهار داشت: مشارکت گستره، قانون‎مداری، عدالت‎محوری و امانتداری که شعار ستاد انتخابات کشور است، باید در دستورکار جدی برگزارکنندگان انتخابات در استان گلستان نیز باشد.

وی افزود: ملاک و معیار برای همه ما فقط قانون و دستورالعمل‎های ابلاغی است و در اجرا و برگزاری انتخابات کاملاً بی‎طرف هستیم.

قناعت خاطرنشان کرد: تمام انتخاباتی که در طول 34 پس از پیروزی انقلاب برگزار شد، هرکدام حساسیت‎های خاص خود را داشت، اما این انتخابات از انتخابات‎های مهم و حساس در طول تاریخ این انقلاب است.

استاندار گلستان به بیان ویژگی‎های انتخابات در سال جاری پرداخت و گفت: ادغام دو انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری یکی از ویژگی‎های این دوره است که با داشتن هیئت‎های نظارت مستقل، هیئت‎های بازرسی و اجرایی مستقل، کار بسیار وسیع و گسترده‎ای خواهد بود و برای دومین‌بار با این سبک و سیاق در کشور اتفاق می‎افتد.

به گفته وی، اصلاحاتی که در قانون انتخابات توسط مجلس ایجاد شد و همچنین فضای خاصی که به لحاظ شور و نشاط انتخاباتی در کشور حاکم شده از دیگر ویژگی‎های این دوره است.

استاندار گلستان بیان داشت: آخرین و مهم‌ترین ویژگی انتخابات 92 که بسیار حساس و منحصر به فرد است، فضایی است که در عرصه‎های بین‎المللی به وجود آمده است.

وی ادامه داد: دشمن برای تک‎تک ماه‎های سال 1392 فکر و برنامه‎ریزی کرده تا به مردم فشار بیاورد، اما دیدیم که با وجود تمام فشارها و تحریم‎های سال 1391 که بسیار سنگین بود و فشار زیادی را بر مردم تحمیل کرد، اما همین ملت در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان‎شکنی به دشمنان دادند.

قناعت ابراز امیدواری کرد که در انتخابات 24 خرداد 92 نیز مردم عزیز ایران اسلامی این حماسه را تکمیل خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان بدخواهان خواهند کوبید.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال زمین خوردن نظام جمهوری اسلامی و مخدوش کردن چهره آن و خدماتی که دولت در طول این هشت سال در کشور انجام داده، است.

استاندار گلستان با بیان اینکه برقراری امنیت و برگزاری انتخابات، مهم‌ترین وظیفه استانداران و فرمانداران در کشور است، تأکید کرد: تا پایان خرداد هیچ موضوعی مهم‌تر از برگزاری انتخابات در استان وجود ندارد و جلسات هفتگی کمیته‎ها باید در یک روز مشخص از هفته به صورت مستمر برگزار شود.

در پایان این جلسه حکم رئیس ستاد انتخابات استان و همچنین احکام مسئولان کمیته‎های شش‌گانه و اعضای ستاد انتخابات استان توسط استاندار به آنها ابلاغ شد.

انتهای پیام/2307/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول