اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد

صادرات مجازی محصولات کشاورزی قزوین

مدیر تعاون روستایی قزوین گفت: صادرات محصولات کشاورزی و عرضه محصولات از طریق سامانه مجازی علاوه بر خرید توافقی و تهیه و تدارک بذر و نهاده‌های کشاورزی در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

صادرات مجازی محصولات کشاورزی قزوین

ناطق معین‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: امروز شبکه گسترده تعاونی‌ها اعم از کشاورزی، روستایی، تولیدی، زنان و نظام صنفی کشاورزی نقش قابل توجهی را در اقتصاد کشور داشته و در این راستا تأثیر می‌گذارند.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین ضمن اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: با توجه به اینکه تعاونی‌ها جزو تشکل‌هایی هستند که از نهاد مردم شکل گرفته و دارای اقتصاد مردمی می‌باشند بنابراین با تلاش، اتحاد و همدلی می‌تواند توانایی اقتصادی کشور در بخش کشاورزی و بازرگانی را توسعه داده و سبب پیشرفت شود.

وی با اشاره به توانمند سازی تعاونی‌ها برای توسعه اقتصادی کشور تصریح کرد: تعاونی‌ها به عنوان ابزاری مناسب برای توسعه اقتصادی و اجتماعی تلقی شده و در بهره‌وری بهینه در شرایط تولید و کار در جامعه مؤثر است.

معین‌الدین، فرهنگ‌سازى و پرورش افراد کارآمد و فعال را از مهم‌ترین مؤلفه‌های توانمندسازی و توسعه تعاونی‌ها عنوان کرد و افزود: استان قزوین دارای ظرفیت‌های بسیار بالا در بخش کشاورزی است که با وجود این ظرفیت‌ها شبکه تعاون روستایی می‌تواند سبب خلق حماسه اقتصادی و تولید شود.

وی با بیان اینکه شبکه تعاون روستایی در سال جاری وظیفه خطیر و مهمی را بر عهده دارد، بیان کرد: مسئولان و کارشناسان سازمانی لازم است با برنامه‌ریزی مدون و دقیق در حوزه‌های مختلف تعاونی‌ها شامل کشاورزی، بازرگانی، خدمات فنی و مهندسی برای دستیابی به اقتصادی پویا حماسه آفرینی کرده و در این راستا مؤثر واقع شوند.

وی با اشاره به اینکه شبکه تعاون روستایی استان قزوین توانایی دارد با تلاش بیشتر در سطح کشور دارای رتبه برتر باشد، تأکید کرد: در سال جاری صادرات محصولات کشاورزی و عرضه محصولات از طریق سامانه مجازی علاوه بر خرید توافقی و تهیه و تدارک بذر و نهاده‌های کشاورزی در دستور کار قرار گرفته است بنابراین لازم است برنامه‌ریزی‌های دقیق در این حوزه صورت گیرد.

انتهای پیام/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول