اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت:

امنیت کامل در شهر مرزی پلدشت برقرار است

فرماندار پلدشت گفت: به همت نیروهای نظامی و انتظامی، امنیت و آرامش کامل در شهر مرزی پلدشت برقرار است.

امنیت کامل در شهر مرزی پلدشت برقرار است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت جبار طالبی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پلدشت که با حضور جبار طالبی فرماندار، یحیی شرفی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی و محمد علیپور نماینده مردم شهرستان‌های ماکو، شوط، چالدران و پلدشت و جمعی از اعضای شورای اداری و نیروهای نظامی و انتظامی پلدشت در سالن اجتماعات نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نام‌گذاری سال جدید به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی پیام‌‌های متعددی برای مردم و مسئولان دارد.

وی با بیان اینکه در سال جاری باید تمام توان خود را در راستای خلق حماسه اقتصادی به کار گیریم، تصریح کرد: در این میان باید اقتصاد مقاومتی و مباحثی در این حوزه بیش‌تر مدنظر قرار گیرد.

طالبی با بیان اینکه در این میان باید اتحاد و یکدلی خود را بیش‌تر از گذشته حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: رسیدن به اهداف تعیین شده در سایه توکل به خدا و اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان میسر می‌شود.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های نیروهای انتظامی و نظامی، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد جان‌فشانی نیروهای مسلح بودیم و در سایه همین اراده و شجاعت است که امروز در آرامش به سر می‌بریم.

طالبی با اشاره به وظایف نیروی انتظامی، اظهار داشت: حفظ آرامش، نظم و امنیت در جامعه از وظایف اصلی نیروی انتظامی است که نیروی انتظامی در سال‌های اخیر به این امر عینیت بیش‌تری بخشیده است.

وی با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه، تصریح کرد: امنیت مهم‌ترین مقوله توسعه است که به کمک حاکمیت، مردم و پلیس ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول