اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فیروزکوه خبر داد

آغاز ویژه برنامه‏های سالروز تأسیس سپاه / سپاهیان بازنشسته فیروزکوه تجلیل می‏شوند

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه از آغاز ویژه برنامه‏های سالروز تأسیس سپاه در این شهرستان خبر داد و گفت: به همین بهانه، سپاهیان بازنشسته فیروزکوه تجلیل می‏شوند.

آغاز ویژه برنامه‏های سالروز تأسیس سپاه / سپاهیان بازنشسته فیروزکوه تجلیل می‏شوند

علی‏اکبر انارکی در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، با اشاره به فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی امام خمینی (ره)، به تشریح برنامه‏های پیش‏بینی شده به همین مناسبت پرداخت.

وی افزود: تجدید میثاق کارکنان سپاه سیدالشهدای استان تهران با آرمان‏های امام راحل، برگزاری گردهمایی سپاهیان در سطح سپاه استان و تجلیل از پاسداران بازنشسته از مهم‌ترین برنامه‏های سالروز تأسیس این نهاد انقلابی است.

سپاه آیینه تمام‏نمای دفاع از دستاوردهای انقلاب است

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه همچنین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آیینه تمام‏نمای دفاع از دستاوردهای انقلاب است.

انارکی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به دلیل برخی به هم‏ریختگی‏ها و از هم‏گسیختگی‏ها و وجود یک سری مسائلی که معمولاً هر نظام نوپایی را تهدید می‏کند، نهادهای مردمی برای برقراری امنیت وارد میدان شدند.

وی با بیان اینکه پایه و اساس کار سپاه نیز در ابتدا بر همین منوال بود، افزود: بروز غائله‏های قومی و قبیله‏ای خلق عرب، کردها، گنبد، سیستان و بلوچستان و ...، لزوم تأمین امنیت شهرها، بروز مشکلاتی از سوی منافقین و پایه‏گذاری ترور شخصیت‏ها و جنگ‏های شهری و ... سبب شد تا نیروهایی مسلح وارد عمل شوند و در این راستا، سپاه در خط مقدم مبارزات قرار داشت.

انقلاب اسلامی حد و مرزی نمی‏شناسد

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه افزود: در ادامه مسیر پرپیچ و خم انقلاب و با تهاجم ناجوانمردانه به ایران اسلامی با تحمیل جنگ هشت ساله، باز هم سپاه وارد کارزار شد.

انارکی ادامه داد: پاسداران انقلاب توانستند به همراه سایر رزمندگان، مردم و بسیجیان به دفاع از کیان انقلاب اسلامی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که انقلاب اسلامی حد و مرزی نمی‏شناسد، سپاه در دفاع از نهضت‏های حق‏طلب سراسر دنیا و آنانی که فریاد دادخواهی از ظالمان سر داده بودند و مقوله صدور انقلاب مدنظر امام خمینی (ره) را در نظر داشتند، باز هم وارد عمل شدند که از جمله ثمرات آن را امروز در حزب‏الله لبنان شاهد هستیم.

انتهای پیام/2568/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول