اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین خبر داد

ارائه 500 هزار نفرروز خدمات توسط بسیج سازندگی قزوین

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: سال گذشته بسیج سازندگی قزوین با همکاری دستگاه‌های اجرایی توانست بیش از 500 هزار نفرروز خدمات در عرصه‌های مختلف به مردم در مناطق مختلف این استان ارائه دهد.

ارائه 500 هزار نفرروز خدمات توسط بسیج سازندگی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی در جلسه ستاد هماهنگی اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم ارائه خدمات بسیج سازندگی قزوین در سال جاری به 900 هزار نفرروز ارتقا یابد.

وی متذکر شد: سال گذشته بسیج سازندگی قزوین با همکاری دستگاه‌های اجرایی توانست بیش از 500 هزار نفرروز خدمات در عرصه‌های مختلف به مردم در مناطق مختلف این استان ارائه دهد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اذعان داشت: محرومیت‌زدایی از مهم‌ترین اهداف ارائه خدمات بسیج سازندگی استان قزوین به مردم در مناطق مختلف این استان بوده است.

طاهرخانی ابراز داشت: از سال 85 تا 91 بسیج سازندگی استان قزوین با همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی توانسته خدمات بسیاری را در عرصه‌هایی بهسازی، نوسازی و زیباسازی مدارس، منابع طبیعی، کشاورزی و آبخیزداری، خدمات بهداشت و درمان، آموزشی و پژوهشی به مردم در مناطق مختلف این استان ارایه دهد.

وی بیان کرد: دانشجویان و دانش‌آموزان در روزهای تعطیلات با هدف محرومیت‌زدایی در قالب طرح‌های هجرت خدمات مختلفی را در راستای آبادسازی استان قزوین انجام می‌دهند که از تلاش و همت آنان برای انجام این خدمات تشکر می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است، اذعان داشت: حماسه سیاسی را می‌توان با مشارکت حداکثری مردم در چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست ‌جمهوری در کشور خلق کرد.

این مسئول بیان داشت: مسئولان نظام آمادگی کامل برای خلق حماسه سیاسی و برگزاری مطلوب چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در کشور را دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته بسیج سازندگی استان قزوین در حوزه اقتصاد مقاومتی اقدامات مؤثری را انجام داده است، ابراز داشت: این نهاد در حوزه فوق نشست‌های مختلفی را با حضور مدیران برگزار کرد و در این راستا به نتایج خوبی رسیده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: امسال بسیج سازندگی استان قزوین در حوزه حماسه اقتصادی نیز برنامه‌های منظمی را در این استان برگزار می‌کند.

طاهرخانی ابراز داشت: باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوط برای تحقق حماسه اقتصادی برنامه‌ریزی دقیقی کنند تا این حماسه در کشور ایجاد شود و با تحقق آن بسیاری از مشکلات مالی اقشار مختلف مردم برطرف شود.

انتهای پیام/77009/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول